اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور سینمایی اداره ارشاد نیشابور:

فیلم «جنون شیطان» به جشنواره بین‌المللی فیلم تهران راه پیدا کرد

خبرگزاری فارس: مسئول امور سینمایی و سمعی بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فیلم کوتاه «جنون شیطان» به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا کرد.

فیلم «جنون شیطان» به جشنواره بین‌المللی فیلم تهران راه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، محمد‌علی عابدی اظهار کرد: در بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از یک‌هزار و چهار فیلم کوتاه رسیده به دبیرخانه جشنواره، 102 فیلم را در بخش داستانی جشنواره انتخاب کردند.

وی بیان داشت: بهمن حبشی، عباس رافعی، مهدی فیوضی، کاوه بهرامی‌مقدم، سعید مترصد و انسیه شاه‌حسینی هیئت داوران این بخش از جشنواره بودند.

مسئول امور سینمایی و سمعی بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور عنوان کرد: مدت فیلم کوتاه داستانی «جنون شیطان» 17 دقیقه و در مورد بچه‌های جنگ‌زده افغان است.

عابدی اظهار داشت: حجت انتظاری، سجاد شوریابی، فاطمه قدیری، زهرا نوبهاری، مهدی شیری، علی نجفی، زهرا قدیری و محمدرضا ایروانی  بازیگران این فیلم و همچنین پروانه حاجی‌تیموری و وحید بیان تصویر برداری و تدوین این کار را برعهده داشتند.

وی با اشاره به داستان فیلم گفت: داستان فیلم در مورد بچه‌های جنگ‌زده افغانی است که با سربازی آمریکایی که لباس بابانوئل پوشیده مواجه می‌شوند و در این رویارویی ناخواسته، بچه‌ها باید انتخاب کنند که حربه‌های شیطانی او را بپذیرند یا نه.

مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: فیلم‌های «باد هر کجا بخواهد می‌وزد» کاری از حمید‌رضا هوشمند و «میگرن» اثر احمد نیک‌فرجام، فیلم‌های دیگر  نیشابور بود که در این جشنواره حضور چشمگیری داشتند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول