اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان «فیلم بزرگ مرد کوچک»:

امیدوارم جشنواره فیلم کودک و نوجوان با داوری منصفانه به پایان برسد

خبرگزاری فارس: کارگردان «فیلم بزرگ مرد کوچک» با اشاره به اینکه بهترین داوران جشنواره کودکان هستند، گفت: امیدوارم که جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال با داروی منصفانه به پایان برسد.

امیدوارم جشنواره فیلم کودک و نوجوان با داوری منصفانه به پایان برسد

صادق دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هنوز جای کار برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان داریم، چرا که مشکل ما این است که پس از برگزاری جشنواره این مقوله تا سال دیگر و برگزاری مجدد جشنواره به فراموشی سپرده می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه باید ستاد دائمی برای رسیدگی به این مشکل تاسیس شود، گفت: اگر جشنواره فیلم کودک و نوجوان دارای ستاد دائمی شود، می‌توان با جلسه‌های متعدد و کارشناسی‌های مداوم به رفع مشکل فیلم‌سازی کودک بپردازیم.

کارگردان «فیلم بزرگ مرد کوچک»  با قدردانی از شهردار اصفهان که ستاد برگزاری این جشنواره را بر عهده داشت، بیان کرد: به نظر من ستاد برگزاری جشنواره که در رأس آن شهردار اصفهان قرار دارد، توانسته به بهترین نحو ظاهر شود و فضای مناسب برای برگزاری این رویداد بین‌المللی ایجاد کند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول