اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروانه زرین بر کدام عکس بوسه می‎زند

اسامی نامزدهای بخش عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک اعلام شد

خبرگزاری فارس: اسامی نامزدهای بخش عکس و پوستر اعلام شد و این نامزدها باید تا روز اختتامیه جشنواره صبر کنند تا ببینند پروانه زرین بر کدام عکس بوسه می‎زند.

اسامی نامزدهای بخش عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، اسامی نامزدهای دریافت پروانه زرین بخش مسابقه مواد تبلیغی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

داوران پس از بررسی آثار از جمله عکس و پوسترهای رسیده و تماشای فیلم‎های سینمایی مربوط به آنها، نامزدهای دریافت پروانه زرین این دو بخش از جشنواره را اعلام کردند.

در بخش عکس، ایران انتظام برای عکس‎های فیلم قبیله من، امید مسعودفر برای عکس‎های فیلم فرزندخوانده، لیلا خوشکنار برای عکس‎های فیلم روئیدن در باد و حبیب مجیدی برای عکس‎های فیلم مروارید نامزد دریافت پروانه زرین شدند.

نامزدهای دریافت پروانه زرین بخش پوستر نیز عبارتند از : مصطفی گودرزی برای فیلم رویای سینما، بهزاد خورشیدی برای فیلم خواب‎های دنباله‌دار، احسان برآبادی برای فیلم کلانتری غیرانتفاعی، طاها ذاکر برای فیلم فصل باران‎های موسمی و بهزاد خورشیدی برای فیلم کلاه قرمزی و بچه‌ننه.

محمد احمدی (نویسنده ، کارگردان، تهیه‌کننده و عکاس سینما) ، شاپور پورامین (مدیر فیلمبرداری) و ابراهیم حقیقی (گرافیست) داوران این بخش از جشنواره فیلم کودک هستند.

برگزیدگان این دو بخش از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاحیه این رویداد روز هفدهم مهر ماه معرفی می‎شوند.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول