اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نگهداری و تعمیرات سایپا پرس تشریح کرد

مهمترین پروژه‌های اجرایی واحد نگهداری و تعمیرات سایپا پرس

خبرگزاری فارس: معاون نگهداری و تعمیرات سایپا پرس مهمترین پروژه‌های اجرایی واحد نگهداری و تعمیرات ساپیا پرس در نیمه دوم سال جاری را تشریح کرد.

مهمترین پروژه‌های اجرایی واحد نگهداری و تعمیرات سایپا پرس

غلامرضا آمره امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران مهمترین پروژه‌های در دست اجرای واحد نگهداری و تعمیرات در حوزه‌های مختلف را در نیمه دوم سال جاری را تشریح کرد.

معاون نگهداری و تعمیرات سایپا پرس اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف نگهداری و تعمیرات مانند نت ماشین آلات، انرژی و تاسیسات و ساختمان پروژه‌های مختلفی در حال پیاده سازی و اجرا هستند که در ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در نیمه دوم سال جاری به و با هدف استفاده بهتر از ظرفیت خطوط تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد پروژه Multi Task است که با اجرای آن شاهد افزایش ظرفیت تولید و استفاده بهینه از خطوط رباتیک، کاهش هزینه تمام شده محصولات و نیز کاهش مصرف انرژی خواهیم بود و امیدواریم با تلاش همکاران در آینده‌ای نزدیک شاهد پیاده سازی کامل این پروژه در خطوط تولیدی باشیم که با اجرای این پروژه امکان تولید همزمان دو قطعه در یک خط فراهم می‌شود.

آمره در ادامه صحبت‌های خود به کسب استاندارد ISO 50001   در مدیریت انرژی در نیمه اول سال به عنوان نخستین شرکت در حوزه خودروسازی اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران مدیریت انرژی پروژه‌های مختلفی را در زمینه کاهش مصرف انرژی پیاده سازی خواهیم کرد که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های مانتیتورینگ بهینه سازی انرژی در طبقه اول ساختمان شهید بهشتی و نیز روشنایی، سرمایش و گرمایش سالن مجموعه سازی اشاره کرد.

معاونت نگهداری و تعمیرات سایپا پرس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تشریح پروژه‌های مختلف ساختمانی پرداخت و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری اقدام به انجام پروژه‌های ساختمانی در نقاط مختلف شرکت کرده‌ایم که احداث ساختمان دریافت کالا و حراست در ضلع جنوبی شرکت، محوطه سازی انبار، ساخت آسانسور ساختمان شهید بهشتی، پکیچ فاضلاب رستوران و ... از آن جمله می‌باشند و مطالعات و طراحی جهت مسقف کردن انبار فنس به متراژ تقریبی 10 هزار متر مربع صورت گرفته که در نیمه دوم سال مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

آمره در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت نیرو امکان استفاده از دو خط ورودی برای برق شرکت فراهم شده است که پیش‌بینی شده با اجرای کامل این پروژه توسط واحد برق صنعتی شرکت هر زمانی که برق ورودی شرکت دچار افت یا قطع احتمالی شد در کمترین زمان ممکن بتوانیم از طریق کابل دیگری به شبکه برق سراسری وصل شویم که این امر منجر به کاهش قطعی برق شرکت خواهد شد و ما حداقل قطعی برق را در سطح شرکت شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول