اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهریار خبر داد

راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه شورای اسلامی شهریار

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شهریار از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه شورای اسلامی شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی این شهرستان، سیدجواد درخشان عنوان کرد: راه‌اندازی این سامانه پیام کوتاه در راستای خدمات رسانی الکترونیک به شهروندان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین با راه‌اندازی این سامانه می‌توانیم ارتباط و تعامل دو سویه‌ای را با شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای شهر شهریار خاطرنشان کرد: سامانه پیام کوتاه در پورتال شورا طراحی شده که شهروندان می‌توانند به طور مستقیم با اعضای شورا ارتباط داشته باشند.

این مسئول افزود: در این راستا همچنین شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه مشکلات خود را مطرح کنند و اعضای شورا نیز به طور الکترونیک پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

وی اضافه کرد: این سامانه با شماره اختصاصی 30007971790010 با کامل‌ترین امکانات موجود در راستای پاسخگویی راه‌اندازی شده است.

درخشان اذعان داشت: شهروندان شهریاری از طریق این پایگاه اطلاع رسانی و همچنین سامانه پیام کوتاه می‌توانند از آخرین فعالیت‌های شورای شهر شهریار شامل مصوبات و دیگر برنامه‌ها  قرار بگیرند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول