اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر ارشاد خبر داد

دریافت 430 هزار پیامک در جشنواره رضوی/ ارشاد مازندران در دریافت پیامک رضوی برتر شد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در نخستین جشنواره پیامک ادبی رضوی هشت هزار پیامک به دبیرخانه ارسال شد، اما در دوره سوم تعداد پیامک‌ها از مرز 430 هزار گذشت.

دریافت 430 هزار پیامک در جشنواره رضوی/ ارشاد مازندران در دریافت پیامک رضوی برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزیدگان سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند که روابط عمومی ارشاد مازندران در این لیست قرار گرفت.

سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی از برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حضور سیدمحمد حسینی ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی منفرد دبیر سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی و جمعی از برگزیدگان با تجلیل از برترین‌های این جشنواره به کار خود پایان داد.

در این جشنواره روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تندیس استان برتر در برگزاری این رویداد ملی را کسب کرد.

همچنین جمیله توکلی از مازندران در بخش ملی این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم سیستم پیامک را رسانه‌ای تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: اندیشه و معارف اسلامی با استفاده از جملات کوتاه از طریق پیامک به دیگران منتقل و همه‌گیر می‌شود.

سیدمحمد حسینی افزود: ارسال 430 هزار پیامک رضوی به این جشنواره نشانه رشد چشمگیر سومین دوره جشنواره نسبت به سال‌های گذشته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: با پالایش پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی آن می‌توان استقبال از جشنواره پیامک رضوی را میلیونی کرد.

به گفته حسینی، پیامک رسانه‌ای فردی است که می‌تواند با جملات کوتاه و در کمترین زمان هم پیام و هم محتوای خود را به مخاطبان و افراد گوناگون منتقل کند.

محمدعلی منفرد مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: جشنواره پیامک ادبی رضوی که سه سال پیش آغاز شد، نهال نوپایی بود که امروز به یک باغ و بوستان مفرح و پربرگ و بار تبدیل شده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در نخستین دوره این جشنواره، 8 هزار پیامک به دبیرخانه ارسال شد، اما در دوره سوم تعداد پیامک‌ها از مرز 430 هزار گذشت.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: داوری این پیامک‌ها کار بسیار سختی بود، اما همه توان خود را با کمک اساتید دانشگاه برای انتخاب بهترین پیامک‌ها با موضوع امام رضا(ع) به کار بستیم.

عباس مهدوی مدیر اجرایی جشنواره پیامک رضوی در مازندران نیز در این باره گفت: در راستای دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با محوریت مرکز روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در مازندران برگزار شد.

وی اذعان داشت: در این جشنواره سعی کردیم با اطلاع‌رسانی مناسب و برگزاری کیفی این رویداد میزبان پیامک‌های دلنشینی باشیم که از سوی علاقمندان ارسال شد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول