اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

گازرسانی به 18 روستای بخش شعیبیه شوشتر تا دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از گازرسانی به 18 روستای بخش محروم شعیبیه شوشتر تا دهه فجر سال‌جاری خبر داد و گفت: این پروژه فعال است و پیشرفت بسیار خوبی دارد.

گازرسانی به 18 روستای بخش شعیبیه شوشتر تا دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاح ثبت احوال بخش شعیبیه شوشتر اظهار داشت: دولت نهم و دهم در شهرستان شوشتر به ویژه روستاهای این شهرستان اقدامات زیادی انجام داده است و به این دلیل باید این خدمات را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

وی افزود: برای رفع محرومیت در مناطق روستایی، احداث جاده‌های استاندارد و آسفالت جاده‌های موجود از جمله اقداماتی است که در بخش شعیبیه انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت پروژه گاز‌رسانی به روستاهای شهرستان شوشتر گفت: تا دهه فجر سال‌جاری 18 روستای بخش شعیبیه شوشتر به شبکه گاز کشور متصل می‌شوند.

نجفی با اشاره به اینکه این پروژه با سرعت در حال انجام است، افزود: قطار توسعه شهرستان شوشتر با سرعت بسیار خوبی در حال حرکت است و باید تلاش کنیم تا همه مناطق شهرستان به صورت مساوی رشد کنند.

فرماندار شوشتر تاکید کرد: شهرستان شوشتر استعدادهای زیادی برای توسعه دارد و بخش کشاورزی یکی از این توانمندی‌هاست که باید به آن توجه بیشتری شود.

نماینده دولت در شهرستان شوشتر افزود: در دولت نهم و دهم بر اساس محرومیت اعتبار اختصاص پیدا کرده است و در مکان‌هایی که محروم‌تر بوده‌اند، اعتبار بیشتری اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش شعیبیه شوشتر دارای 57 روستا است که از ابتدایی‌ترین امکانات رفاهی مانند آب شرب و گاز برخوردار نیستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول