اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز شهر حر خبر داد

بهره‌مندی شهر و روستاهای «حُر» از نعمت گاز

به گزارش فارس: رئیس اداره گاز شهر حُر از گاز‌دار شدن تمام شهرها و روستاهای این منطقه خبر داد و گفت: رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده افزایش چشم‌گیری داشته است.

بهره‌مندی شهر و روستاهای «حُر» از نعمت گاز

سید مهدی صادقی‌نساج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: کار علمک‌گذاری در تمام شهر و روستاهای تابعه شهر حُر به  اتمام رسیده  و به این ترتیب، یک‌هزار و 618  مشترک شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی افزود: شرکت گاز شهرستان حر تازه تأسیس است اما در مدت زمان کوتاهی که از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد عملکرد قابل قبولی در ایجاد رضایت‌مندی مردم داشته است.

رئیس اداره گاز شهر حُر ضمن تأکید بر سرعت توأم با دقت در تمام مراحل و خدمت‌رسانی از جمله مراحل اشتراک‌پذیری مردم گفت: پرسنل اداره گاز شهر حُر به تبعیت از طرح تکریم ارباب رجوع در راستای افزایش سرعت عمل در امور و رفع نواقص در تلاشند که بعد از دریافت درخواست مشترک حداکثر ظرف مدت 48 ساعت عملیات نصب کنتور و رگولاتور را انجام دهند.

صادقی نساج خاطرنشان کرد:  با عنایت به حساسیت سرعت عمل در بحث امدادرسانی به مشترکان خصوصاً در زمان وقوع حوادث احتمالی، این نیاز احساس می‌شود که در مرکزیت روستاهای تابعه یک پست امداد روستایی مستقر شود که با پیگیری‌های مکرر و مساعدت معاونت بهره‌برداری گاز استان و بخشداری مرکزی شهرستان هم اکنون این پست امداد در روستای حبیب ابن مظاهر به صورت 24 ساعته در حال انجام وظایف محوله در این منطقه محروم هستند.

وی با تأکید بر اینکه گاز رسانی در چهار روستای شهر حُر به صورت صد درصد انجام شده است، تصریح کرد: در روستاهای سید محمد تفاخ، ولیعصر، حبیب ابن مظاهر و حمیدآباد کار شبکه‌گذاری و نصب علمک به اتمام رسیده و این شرکت آماده ارائه خدمات به متقاضیان گاز طبیعی است.

رئیس اداره گاز شهر حُر با اشاره به پروژه‌های در حال انجام تصریح کرد: در حال حاضر پروژه گاز دار کردن واحدهای صنعتی آغاز شده و تا کنون دو مرغداری صنعتی به شبکه گاز سراسری متصل شده و این اداره آمادگی خود را برای ارائه خدمات به دیگر واحدهای صنعتی اعلام می‌کند.

صادقی نساج تأکید کرد: سال گذشته درخواست گاز دار کردن روستای شیخ‌ فندی از طریق بخشداری مرکزی به شرکت گاز شوش انعکاس داده شد که در این راستا بعد از انجام کارهای کارشناسی تهیه نقشه و ترسیم مسیر و چندین بار بازدید میدانی توسط کارشناسان واحد فنی و مهندسی شرکت گاز استان بر ضرورت اختصاص یک قطعه زمین برای احداث ایستگاه تقلیل فشار تأکید شد و در این باره مکاتبات مورد نیاز با شرکت کاغذ پارس هفت تپه انجام شده و برای سایر مراحل اداری آن در حال پیگیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر حُر از توابع شهرستان شوش و در فاصله 20 کیلومتری از مرکز این شهرستان قرار دارد که در بخش شهری دارای 8 هزار و500 نفر جمعیت  است.

برای گاز دار کردن شهر حُر و روستاهای تابعه بیش از 30کیلومتر شبکه گذاری در شهر روستا، 10 کیلومتر احداث خط انتقال و نصب یک‌هزار و 929 علمک در هر دو بخش شهری و روستایی انجام شده است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول