اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

شبکه‌گذاری 564 کیلومتری گاز در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در شش ماه اول سال جاری بیش از 564 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان اردبیل را شاهد بودیم.

شبکه‌گذاری 564 کیلومتری گاز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی ظهر امروز در نشست با فرماندار کوثر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا آغاز فصل سرما بسیاری از روستاهای نیازمند گازرسانی به شبکه روستاهای گازدار بپیوندند.

وی با بیان اینکه رکود گازرسانی را در نیمه اول امسال شاهد بودیم افزود: سرمایه‌گذاری 380 میلیارد ریالی در حوزه گازرسانی استان اردبیل اجرایی شده که ما با همین اعتبار افزایش سه برابری شبکه‌گذاری را در استان اردبیل شاهد بودیم.

این مسئول با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری 564 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز با رشد 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل اجرایی شده است، تصریح کرد: علیرغم مشکلات، تهدیدات و فشارهای روز افزون امسال ما در 53 روستا شاهد گازرسانی بودیم و علاوه بر آن بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در استان اردبیل 220 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان داشت: رکورد گازرسانی در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری نشان می دهد.

وی گفت: هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری استان از گاز بهره‌مند هستند و با اتمام گازرسانی به دو شهر مرادلو و قصابه مشگین‌شهر 100 درصد شهرهای استان از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول ابراز داشت: 333 روستا در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به 144 روستای دیگر استان نیز در دست اجرا است.

خدایی از مراحل طراحی و تهیه پکیج برای گازرسانی به تعداد زیادی از روستاهای استان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان اظهار داشت: 47 درصد جمعیت روستایی استان از گاز بهره‌مند هستند و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا این بهره‌مندی به 62 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول