اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

تلفات گازگرفتگی در زنجان 87 درصد کاهش داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: تلفات ناشی از استنشاق گاز منو اکسیدکربن در سطح استان زنجان طی شش ماه نخست سال جاری 87 درصد کاهش داشته است.

تلفات گازگرفتگی در زنجان 87 درصد کاهش داشته است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تلفات هشت نفری ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن در شش ماه نخست سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این آمار در شش ماه نخست سال جاری به یک نفر کاهش یافته است.

وی از افزایش 100 درصدی تلفات ناشی از سوختگی در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در همین مدت خبر داد و افزود: آمار تلفات شش نفره سوختگی در سال گذشته به 12 نفر در سال جاری رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به تلفات 11 نفری استعمال مواد مخدر در سال جاری اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش 35 درصدی را نشان می دهد.

وی از کاهش بیش از 16.5 درصدی مرگ‌های غیرطبیعی در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: آمار 371 نفری مرگ‌های غیر طبیعی ثبت شده در شش ماه نخست سال گذشته به 310 نفر کاهش یافته است.

فروزش از افزایش معاینات مرگ‌های طبیعی در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: آمار معاینات 69 نفری معاینات مرگ‌های طبیعی سال گذشته به 118 نفر افزایش یافته است.

وی درصد رشد معاینات مرگ‌های طبیعی ارجاع داده شده به پزشکی قانونی استان زنجان را بیش از 71 درصد اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: جمع متوفیات معاینه شده در شش ماه نخست سال جاری کاهش بیش از هشت درصدی را نشان می دهد که از 432 جسد سال گذشته به 395 مورد معاینه رسیده است.

وی از کاهش تلفات ناشی از برق‌گرفتگی در شش ماه نخست سال خبر داد و گفت: در سال جاری سه نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی آمار معاینات اختصاصی انجام شده در سال جاری را 635 مورد عنوان و اضافه کرد: در شش ماه نخست سال جاری 16 هزار و 59 مورد معاینه در پزشکی قانونی استان زنجان انجام شده است که نسبت به سال گذشته در همین مدت بیش از هشت درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول