اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجلس محلی سمنان و مهدیشهر:

ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه هدف مجلس محلی است

خبرگزاری فارس: معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر گفت: تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه یکی از هدف‏های اصلی مجلس محلی است.

ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه هدف مجلس محلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن ناصری عصر امروز در حاشیه نخستین گردهمایی «هم‏گرایی، هم‏اندیشی، توسعه و آبادانی شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر» در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال‌جاری را به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامیدند، باید در این زمینه با برنامه‏ریزی کار شود.

وی افزود: چند ملاحظه کلی را می‏توان از بیانات مقام معظم رهبری و نهضت خدمت‏رسانی به مردم دریافت کرد که عمیق و ماندگار بودن کارها، اولویت در رسیدگی به امور محرومان و قشر متوسط جامعه و مبارزه با تبعیض و ناعدالتی و تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه از جمله آنهاست.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر پالایش فضای عمومی کشور از سیاست‌زدگی و افراطی‏گری، متوجه ساختن مدیران و مقامات ارشد نظام به وجود مشکلات در جامعه و ضرورت رسیدگی به آن در اسرع وقت و یادآوری ارزش و منزلت محرومان در جامعه را از دیگر ملاحظات در این بخش ذکر کرد.

ناصری جهت دادن فعالیت‏های سیاسی در جامعه و اتخاذ رویکرد فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در عرصه اداری کشور را نیز در این حوزه مهم خواند.

وی در معرفی معاونت مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر گفت: تشکیلات معرفی شده حاصل تلاش گروهی از افراد دلسوز و متخصص است که تلاش مؤثر و بی‏وقفه‏ای در تدوین آن داشته‏اند.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر گفت: این معاونت بهترین و مناسب‏ترین راه ارتباطی با گروه‏های اقشاری جامعه بوده که در راستای تعاملی سازنده و خوب با مسئولان می‏تواند منشأ اثرگذاری و خدمات‏رسانی قابل توجهی شود.

ناصری بیان کرد: به نظر می‏رسد این مجموعه بزرگ می‏تواند کمک مناسبی برای مسئولین به منظور فراهم آوردن امکانات مساوی برای تمام اقشار جامعه و کسب آمادگی لازم به منظور دریافت طرح‏ها و پیشنهادات سازنده طیف‏های مختلف مردم باشد.

وی گفت: معاونت ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر علاوه بر این مهم می‏تواند در ارتقای دانش، آگاهی و بصیرت عمومی و تنویر اذهان عمومی به ویژه در خصوص رسالت‏های جوانان برابر جامعه و تبیین کارنامه خدمات نظام و دستاوردهای آن نقش مهمی ایفا کند.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر مهم‏ترین اهداف معاونت مردمی مجلس محلی را بهره‏برداری از ظرفیت‏ها و توانمندی نیروهای انسانی، ارتباط مؤثر و دائمی با گروه‏های اقشاری جامعه برای ایجاد تعاملی سازنده و کارآمد و آسان‏سازی ارتباط مردم با نماینده مجلس نهم بیان کرد.

ناصری در این بخش گفت: برنامه‏ریزی بازدیدهای دوره‏ای از کارخانجات، مؤسسات و ...، اطلاع‏رسانی مناسب از کارکردها و اقدامات صورت پذیرفته به مردم، برنامه‏ریزی برای دیدارهای حضوری و چهره به چهره با نماینده مردم در مجلس و پیگیری مکاتبات مردمی و تلاش در راه‌حل مشکلات جامعه را از دیگر اهداف این معاونت بیان کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول