اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

مجلس در پاسخ‌های رئیس‌جمهور به نمایندگان بی‌تفاوت نباشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط کشور به صورتی نیست که مجلس نسبت به پاسخ‌های رئیس جمهور به سؤال‌های نمایندگان اغماض و یا نسبت به پاسخ‌های ارائه شده از سوی رئیس جمهور بی‌تفاوت باشد.

مجلس در پاسخ‌های رئیس‌جمهور به نمایندگان بی‌تفاوت نباشد

عوض حیدر‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت طرح سؤال از رئیس جمهور اظهار کرد: در صورتی که رئیس جمهور در پاسخ به سؤال‌های نمایندگان بی‌ربط و یا خارج از موضوع صحبت کند مجلس باید به صورت جدی با این موضوع برخورد کند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مقرر شده که در مدت زمان تعیین شده به تمام سؤالات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس پاسخ بدهد، ادامه داد: البته رئیس جمهور در شرایط فعلی کشور باید نسبت به تمام سؤال‌های نمایندگان پاسخ روشن و شفافی بدهد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه محور‌های سؤال از رئیس جمهور چیست، تصریح کرد: نارسایی‌ها و نقصان‌های اقتصادی از قبیل قیمت‌گذاری‌ها، نرخ ارز، گرانی‌ها، تورم موجود در کشور و بیکاری جوانان از جمله محور‌های اصلی سؤال‌های نمایندگان مجلس از رئیس جمهور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور در زمینه این مباحث در مجلس مورد سؤال نمایندگان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: امروز شرایط کشور به صورتی نیست که مجلس نسبت به پاسخ‌های رئیس جمهور به سؤال‌های نمایندگان اغماض و یا نسبت به پاسخ‌های ارائه شده از سوی رئیس جمهور به سؤال‌های نمایندگان بی‌تفاوت باشد.

حیدر‌پور در پاسخ به این سؤال که در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی دولت قرار داریم آیا طرح سؤال از رئیس جمهور ضرورت دارد یا خیر، تاکید کرد: طرح سؤال از رئیس جمهور در هر زمانی خالی از اشکال است و طرح یک سؤال از رئیس جمهور سبب برطرف شدن ابهامات می‌شود اگر چه یک ماه به پایان دولت باقی‌مانده باشد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله گذشته که پاسخ‌های رئیس جمهور به سؤال‌های نمایندگان مجلس به نوعی مورد تمسخر ایشان قرار گرفت، رئیس مجلس به نوعی در مقابل این موضوع کوتاهی کرده است، افزود: امیدواریم که این بار آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در طرح سؤال از رئیس جمهور اظهار محبت نکنند و محکم با این موضوع برخورد کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول