اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت با آیت‌الله مکارم‌شیرازی

ما‌به‌التفاوت قیمت ارز با تصویب مجلس به حساب خزانه واریز می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از بررسی طرح حمایت از تولید ملی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ما‌به‌التفاوت قیمت ارز با تصویب مجلس به حساب خزانه واریز می‌شود.

ما‌به‌التفاوت قیمت ارز با تصویب مجلس به حساب خزانه واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کاظم جلالی صبح امروز در دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت با آیت‌الله مکارم‌شیرازی در سخنانی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مشکل کشور گرانی و بیکاری است اظهار کرد: ما هشدارهای بزرگان و مراجع تقلید را می‌شنویم و تلاش می‌کنیم که اقدام لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم نسبت به وضعیت گرانی و تورم گلایه‌مند هستند تاکید کرد: تلاش می‌کنیم به جای شعارزدگی به مسائل و مشکلات مردم توجه واقعی داشته باشیم.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به اهمیت حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد: در این زمینه طرح حمایت از تولید ملی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده و تا دو هفته دیگر در مجلس مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید با وجود تحریم‌ها در داخل کشور سیاست تسهیل را پیش بگیریم اضافه کرد: در خصوص مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تصور مجلس این بود که اجرای این طرح می‌تواند اثر تورمی داشته باشد چرا که در قالب این طرح باید قیمت سوخت و حامل‌های انرژی افزایش یابد و این به مصلحت بخش صنعت و تولید نیست.

جلالی با تاکید بر اینکه مرحله نخست طرح هدفمندی یارانه‌ها به شکل درست اجرایی نشد اضافه کرد: مجلس تصمیم گرفته است که ما‌به‌التفاوت قیمت ارز به حساب خزانه واریز شود تا به وسیله آن بخشی از هزینه‌های طرح تولید ملی که 10 هزار میلیارد تومان بار مالی دارد تأمین شود.

وی با اشاره به دیدار امروز فراکسیون رهروان ولایت با مراجع تقلید خاطر نشان کرد: مرجعیت دینی سرمایه نظام، انقلاب و تشیع است و ما نیز امروز به قم سفر کرده‌ایم تا از رهنمودهای بزرگان حوزه و مراجع تقلید بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول