اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گناباد در مجلس:

طرح تشکیل شوراهای مشورتی با نماینده مجلس اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل شوراهای مشورتی با نماینده، برای نخستین‌بار در شهرستان گناباد و بجستان اجرا می‌شود.

طرح تشکیل شوراهای مشورتی با نماینده مجلس اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمد رجایی ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای تخصصی مشورتی حوزه انتخابیه خود که در سالن ارشاد گناباد برگزار شد اظهار داشت: یک انسان هر چقدر که نیروی فکری قوی داشته باشد نمی‌تواند ادعا کند که از مشورت با دیگران بی‌نیاز است.

وی افزود: امروزه که تخصص‌ها فراوان شده و الزامات زیادی برای توسعه به وجود آمده است که همه آنها مستلزم همفکری و گرفتن مشاوره از دیگران است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی پیامبر گرامی اسلام(ص) که عالی‌ترین موجود جهان بشریت است از طرف خداوند مامور به مشورت با مردم می‌شود تکلیف انسان‌های ناقصی چون ما روشن است.

رجایی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل این شوراهای این است که از تمام ظرفیت فکری نیروهای متخصص شهرستان گناباد و بجستان استفاده گردد تا بهترین و سریع‌ترین راه برای توسعه این دو شهرستان پیدا شود.

این مسئول ادامه داد: حوزه‌های مشورتی می‌توانند هم در دادن ایده و هم شناسایی افراد توانا برای اجرای ایده‌ها، کار کنند.

وی گفت: اگر این حرکت در این منطقه نتیجه بخش باشد برای مناطق دیگر کشور نیز به صورت الگو مطرح می‌شود.

رجایی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی تراکم در بعضی از تخصص‌ها زیاد و در بعضی کم است  و شوراهای مشورتی تخصصی با نمایندگان مجلس می‌توانند کمبود بعضی از تخصص‌های لازم را در مجلس جبران کنند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای شوراها گفت: داشتن سعه صدر و روحیه انتقاد پذیری باید همیشه مورد توجه کسانی باشد که در این نشست‌ها شرکت می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: تشکیل شوراهای مشورتی با نماینده هرگز به معنای نادیده گرفتن شوراهای رسمی و موجود در شهرستان نیست.

وی متذکر شد: هدف ما این است که در راستای توسعه شهرستان گام بر داریم و باید در این زمینه از تمام ظرفیت موجود در منطقه استفاده شود.

رجایی در پایان اظهار امیدواری کرد: که این نشست سر آغازی برای ایجاد یک تحول در منطقه و زمینه‌ای برای همکاری و همفکری بین اصحاب فکر و تخصص باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول