اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

لایحه‌های روان‌کننده تولید در مجلس حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای حمایت از لایحه‌های روان‌کننده تولید در کشور خبر داد.

لایحه‌های روان‌کننده تولید در مجلس حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی لاریجانی امشب در کنگره شهدای هسته‌ای کشور در شازند اظهار داشت: امروز نوع جنگ دشمنان ایران با گذشته تفاوت دارد، امروز دشمن جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در مسائل اقتصادی مشکل گرانی و بیکاری مسئله جدی کشور است، دشمنان هم به دنبال این هستند که با سرگرم کردن مسئولان به موضوعات فرعی آنها را از اصل موضوع دور کرده و مسائل اصلی کشور بین مسئولان به فراموشی سپرده شود که باید در برابر ترفند بدخواهان هوشیار بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تنها راه نجات کشور در تولید ملی است خاطر نشان کرد: ‌اگر بخش کشاورزی و تولید در کشور حمایت شوند هم مسئله اشتغال حل خواهد شد و هم مسئله تورم و گرانی.

لاریجانی گفت:‌ اگر محور کار در کشور تولید باشد و بانک‌ها تسهیلات را به بخش‌های تولید و کشاورزی اختصاص دهند، نقدینگی به سمت تولید حرکت کرده و کاهش گرانی و افزایش اشتغال را در پی دارد.

وی با بیان اینکه مجلس در جلسات اخیر خود به صورت جدی به موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخته است بیان کرد: مجلس صلاح نمی‌داند در شرایطی که کشور در فشار است آب و برق و گاز را گران کند چرا که در این شرایط افزایش قیمت‌ها به مصلحت نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی تصمیماتی که در کشور گرفته می‌شود باید دقیق‌تر گرفته شود و مسئولان تصمیم‌گیر باید در این زمینه ورزیدگی پیدا کنند.

لاریجانی گفت: مدیران جهاد کشاورزی به خاطر اینکه سبقه مجاهدت در جنگ دارند به خوبی می‌توانند در تولید محصولات اساسی کشور و خودکفایی به ایران اسلامی خدمت کنند.

وی یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی را خودکفایی در محصولات اساسی دانست و بیان داشت: وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن به دلیل حساسیت کاری باید روحیه مجاهدانه داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول