اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجلس محلی سمنان و مهدیشهر:

گروه‏های اقشاری در مجلس محلی فعال می‏شوند

خبرگزاری فارس: معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر گفت: به زودی گروه‏های اقشاری در مجلس محلی فعال می‏شوند تا از نظرات آنها در پیشبرد امور قانون‏گذاری استفاده شود.

گروه‏های اقشاری در مجلس محلی فعال می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن ناصری ظهر امروز در نخستین گردهمایی «هم‏گرایی، هم‏اندیشی، توسعه و آبادانی شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر» که به همت نماینده مردم این دو شهرستان‏ در مجلس و با حضور فرماندار شهرستان سمنان، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، شمار زیادی از مردم، مسئولان، صاحب‏نظران و کارشناسان بخش‏های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: پس از برگزاری این گردهمایی، گروه‏های اقشاری برای فعالیت در مجلس محلی شناسایی می‏شوند.

وی تصریح کرد: این گروه‏ها در گام بعدی به طور تخصصی به تشکیل جلسه می‏پردازند و مسائل صنفی و مشکلات و پیشنهادهای خود را در زمینه‏های مختلف برای پیشبرد امور قانون‏گذاری و توسعه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر ارائه می‏دهند.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرموده‏اند «قانون باید جامع باشد، باید کامل باشد، باید ماندگار باشد، باید کارشناسی شده و گره‏گشا باشد و ناظر به مشکلات زندگی مردم» اظهار داشت: وظیفه اصلی مجلس محلی، تصحیح روند قانون‏گذاری در کشور است.

ناصری افزود: معظم‏له در سخنی دیگر می‏فرمایند که «روزآمدی و نوآوری، وحدت و انسجام ملی، کار و تلاش فداکارانه و به میدان آوردن همه ظرفیت‏ها نشانه‏های یک مجلس موفق است» و مجلس محلی نیز قصد دارد تا از همه ظرفیت‏های مردمی و تخصصی بهره ببرد.

وی ادامه داد: خدمت‏رسانی به مردم در حقیقت رقابت سالم و مقبولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کمک برای خدمت‏رسانی درست به مردم یکی از مطالبات مهم رهبری محسوب می‏شود.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر ادامه داد: اهدافی که رهبر معظم انقلاب در این زمینه تبیین فرموده‏اند، شامل کارآمدی دستگاه‏های اجرایی، افزایش دلبستگی و امیدواری مردم به نظام، کاهش تهدیدات و افزایش توان بازدارندگی کشور می‏شود.

ناصری بیان کرد: مهم‏ترین مسئله برای خدمت مستمر و ایجاد کارنامه درخشان آن است که هر کس و هر نهادی، راه‏های خدمت بهتر به مردم را بررسی کند و عملاً خدمت‏رسانی را در جامعه تعمیم و گسترش دهد.

وی تصریح کرد: جامعه‏ای که فضای اعتدال، میانه‏روی، سبقت در خدمت به مردم و مشتری‏مداری در آن حاکم باشد، بی‏تردید بهترین ترجمان نهضت خدمت‏رسانی است.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر گفت: همان‏گونه که مقام عظمای ولایت بیان کردند، همه قوای سه‏گانه کشور باید برای خدمت کردن به مردم رقابت کنند.

ناصری بیان کرد: اساساً رقابت مشروع و مقبول از نظر جامعه و آحاد مردم، دغدغه خدمت‏رسانی و خدمت‏گزاری به اقشار مختلف است و هم مسئولان و هم گروه‏ها باید به جای منازعات سیاسی و جناحی بی‏فایده در ایجاد محیط آرام و امن تلاش کنند.

وی گفت: مقدمه و پیش‏نیاز اجرایی عملیاتی شدن نهضت خدمت‏رسانی، پاسخ به مطالبات مشروع مردم و مبارزه با تبعیض و فساد و بی‏عدالتی در کشور است.

معاون ارتباط مردمی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر اضافه کرد: در سایه تعامل و تفاهم میان گروه‏ها، می‏توان مطالب واقعی مردم را شناسایی کرد و با انعکاس و بازتاب آن در رسانه‏ها و مطرح کردن آنها، دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور را به سوی برآورده کردن این نیازها هدایت کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول