اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین خبر داد

افزایش 20 درصدی مراجعات همسرآزاری در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی قزوین از افزایش 20 درصدی مراجعات همسرآزاری در این استان خبر داد.

افزایش 20 درصدی مراجعات همسرآزاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی استان قزوین، محمد عاشوری اظهار کرد: در مرداد امسال 88 نفر، 85 زن و سه مرد به دلیل همسرآزاری به اداره‌ کل پزشکی قانونی استان قزوین مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعه همسرآزاری 73 نفر بود، 20 درصد بیشتر شده‌ است.

وی با اشاره به مجموع آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان افزود: در مرداد سال جاری 699 نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی استان قزوین مراجعه کرده‌اند که 114 نفر آنان زن و 585 نفر مرد بودند، این در حالی است که تعداد مراجعان نزاع در مرداد سال گذشته 660 نفر شامل 514 مرد و 146 زن با موضوع نزاع به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده‌ بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین با اشاره به اینکه در موضوع نزاع بخش قابل توجهی از مراجعان یعنی 78 تا 84 درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند، افزود: در میزان مراجعات نزاع در مرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد 5.9 درصد افزایش هستیم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول