اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

تقویت نیروی انتظامی امنیت جامعه را مستحکم می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: تقویت نیروی انتظامی به نوعی تقویت امنیت درون جامعه است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

تقویت نیروی انتظامی امنیت جامعه را مستحکم می‌کند

حجت‌‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز به مناسبت هفته ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: نیروی انتظامی برقرار‌کننده امنیت در جامعه و اصلی‌ترین متولی در این زمینه است و تقویت این نهاد می‌تواند به تقویت امنیت از نظر روانی، اخلاقی، اجتماعی و ... منجر شود.

وی با اشاره به انواع امنیت در جامعه افزود: امنیت گستره معنایی وسیعی دارد و می‌توان به انواعی همچون امنیت اجتماعی، سیاسی، روانی، اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی آن اشاره کرد که رسیدگی به هر شاخه از انواع امنیت تخصص ویژه خود را می‌طلبد.

عضو شورای اداری شوشتر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی در جامعه است، افزود: نیروی انتظامی با تقید، هوشیاری، حضور به هنگام، سرعت عمل، برخورد قاطع با رفتارهای مجرمانه می‌تواند زمینه تأمین امنیت روانی جامعه را فراهم کند.

سلیمانی تأکید کرد: نیروی انتظامی نیاز به حمایت دارد و همه مردم و نهادهای مرتبط باید در راستای برقراری امنیت در جامعه با نیروی انتظامی همکاری نزدیک داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران داعیه‌دار اجرای قوانین اسلامی در جامعه است افزود: یکی از نهادهای مجری قوانین اسلامی در جامعه نیروی انتظامی است و به این دلیل این نهاد باید در جامعه تقویت شود.

هشتم تا چهاردهم مهرماه هر سال هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است و برنامه‌های متعددی در این زمینه در کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول