اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک - 276

جهانگیریان: مرزبندی تئاتر کودک و نوجوان شفاف می‌شود

خبرگزاری فارس: عباس جهانگیریان، نویسنده و پژوهشگر تئاتر معتقد است مرزبندی تئاتر کودک و تئاتر نوجوان در دوره‌های بعدی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شفاف‌تر می‌شود.

جهانگیریان: مرزبندی تئاتر کودک و نوجوان شفاف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، عباس جهانگیریان تفکیک دو گروه کودک و نوجوان را لازمه این جشنواره برشمرد و افزود: با وجود اینکه امسال این تفکیک صورت گرفته است، هنوز این مرزبندی ظریف است اما بدون شک سال‌های آینده مرزبندی‌های این دو گروه شفاف‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی تئاتر کودک و نوجوان در سطح کشور این است که آموزش و پرورش بستر رشد تئاتر کودک و نوجوان باشد و تا زمانی که به این امر بها داده نشود تئاتر کودک و نوجوان به اندازه کافی رشد نمی‌کند.

این نویسنده عرصه تئاتر اظهار کرد: میزبانی همدان نیز خوب بوده است در مجموع همدان بانی جشنواره تئاتر است و 9 دوره جشنواره را برگزار کرده است.

وی تاکید کرد: به موازات وجود این جشنواره در همدان باید سالن‌ها تجهیز و افزایش یابد و رشد فیزیکی سالن‌ها را داشته باشیم و امکانات بیشتری برای گروه‌هایی که به اینجا می‌آیند فراهم شود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شنبه 22 مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به ایستگاه آخر می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول