اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک - 265

طاهری: استقبال بی‌نظیر از تئاتر خیابانی انرژی هنرمندان را دو برابر می‌کرد

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش «مبارک و عروس باران» گفت: استقبال بی‌نظیر مردم از تئاتر خیابانی انرژی هنرمندان را دو برابر می‌کرد.

طاهری: استقبال بی‌نظیر از تئاتر خیابانی انرژی هنرمندان را دو برابر می‌کرد

مسعود طاهری در حاشیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: رو در رو بودن تماشاگر و مخاطب در تئاتر خیابانی و فضای شادی که با دکور طبیعی ایجاد می‌کند جذابیت تئاتر را برای مردم بالا می‌برد.

وی ادامه داد: در جشنواره امسال استقبال از تئاتر بسیار خوب و در خور توجه بود و از آن جایی که تئاتر خیابانی برای عموم است و مردم بدون بلیط آن را تماشا می‌کنند همین موضوع مقدمه آشنایی مردم با تئاتر می‌شود.

بازیگر نمایش «مبارک و عروس باران» تصریح کرد: در چند سال گذشته تئاتر خیابانی ما در وضعیت خوبی قرار گرفته است و امیدواریم این حمایت خوبی که تا کنون انجام گرفته ادامه پیدا کند.

وی در ادامه به آثار ارائه شده در جشنواره اشاره و افزود: آثار ارائه شده به جشنواره به خصوص تئاتر خیابانی از کیفیت خوبی برخوردار بود و نسبت به سال گذشته این کیفیت بالا رفته بود.

طاهری اذعان کرد: کار برای کودک باید برای هنرمندان تئاتر یک کار جدی باشد که در برنامه کاری خودشان قرار می‌دهند تا نمایشنامه‌ها و متن‌هایی که نوشته می‌شود از لحاظ محتوایی جوابگوی نیاز کودکان امروز باشد.

بازیگر نمایش «مبارک و عروس باران» در پایان سخنانش گفت: میزبانی همدان در این دوره از جشنواره بسیار خوب بود و شور و شوق و استقبال مردم در تماشای آثار انرژی مضاعفی را به هنرمندان انتقال می‌داد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول