اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان:

سرعت‎بخشی به اجرای سند جامع سیل گلستان نیازمند اعتبارات ملی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: سرعت‌بخشی به اجرای روند این سند نیازمند اعتبارات ملی است تا شاهد کاهش خسارت سیلاب در گلستان باشیم.

سرعت‎بخشی به اجرای سند جامع سیل گلستان نیازمند اعتبارات ملی است

رسول حسام امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه یکی از دلایل روند کند اجرای سند جامع سیل گلستان کمبود اعتبارات است اظهار داشت: به منظور انجام بازتوانی روحی و معنوی به آسیب‎دیدگان حوادث طبیعی، هیئت‎های مذهبی در قالب 30 هیئت در شهر گرگان ساماندهی شدند.

وی نقش هیئت‎های مذهبی را در ایجاد آرامش روحی و روانی به آسیب‎دیدگان مؤثر خواند و تصریح کرد: در پنج استان کشور پروژه ساماندهی هیئت‎های مذهبی به منظور ایجاد آرامش به آسیب‎دیدگان حوادث طبیعی انجام می‎شود که گلستان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان در خصوص حضور هیئت‎های مذهبی به مناطق زلزله‎زده آذربایجان‎شرقی بیان داشت: این هیئت‎ها بیش از 10 میلیون هدایا در قالب بسته‎های فرهنگی به آسیب‎دیدگان کمک کردند و با برگزاری برنامه‎های مختلف آموزشی و فرهنگی حضور پررنگ و مؤثری داشته و در هر روستایی که وارد شدند با مردمان آنجا ابراز همدردی کردند.

حسام به اقدامات سه ماه ابتدای امسال اشاره کرد و یادآور شد: پیگیری اعتبارات، سرعت‎بخشی به پروژه‎های بازسازی موقت و دائم، توجه به مردمان آسیب‎دیده سیلاب اخیر همچنین برنامه‎ریزی برای بهتر برگزار شدن مراسمات هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از جمله اقدامات مدیریت بحران استانداری گلستان بوده است.

وی ابراز داشت: در سال 1389 بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت بحران کشور از بین 33 استان سه استان حائز رتبه برتر شدند که گلستان از یکی از این استان‎ها معرفی شد همچنین سال گذشته نیز پس از ارزیابی عملکرد استان‎ها، پنج استان انتخاب شدند که گلستان با داشتن شاخصه‎های مطلوب توانست رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول