اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد خبر داد

مجموع اعتبارات شهرداری خرم‌آباد 720 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد گفت: مجموع اعتبارات امسال شهرداری خرم‌آباد 720 میلیارد ریال است که در صورت تخصیص این اعتبار می‌توان طرح‌های عمرانی را تکمیل کرد.

مجموع اعتبارات شهرداری خرم‌آباد 720 میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه در حال حاضر 40 پروژه عمران شهری در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد در دست اجراست، گفت: اجرای این طرح‌های عمرانی با تحقق اعتبارات شهرداری طی سال جاری میسر می‌شود.

وی مجموع اعتبارات امسال شهرداری خرم‌آباد را 720 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تامین این اعتبار علاوه بر تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اجرا، نسبت به زیباسازی فضای شهری، توسعه فضای سبز و احداث بوستان‌های محلی اقدام می‌شود.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه شهرستان خرم‌آباد از کمبود اعتبار رنج می‌برد، گفت: تعامل و همکاری مردم خرم‌آباد با شهرداری در به ثمر رسیدن و اجرای طرح‌های عمرانی، توسعه و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان مهم و ضروری است.

نصیری یادآور شد: شهرداری خرم‌آباد برای اجرای طرح‌ها و ارائه خدمات مطلوب، نیازمند مشارکت بیشتر مردم و پرداخت عوارض شهرداری از سوی شهروندان است.

شهردار خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد شهری فاقد کارخانجات صنعتی، طرح‌های بزرگ کشاورزی و نیز سیاحتی است و همین امر موجب شده تا مردم این شهر درآمد چندانی نداشته و قادر به پرداخت مطالبات شهرداری نباشند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول