اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

اعتبارات به صورت صحیح هزینه شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: این استان با تمام سرسبزی که دارد اما از محرومیت در حوزه عمرانی رنج می‎برد و تلاش می‎شود که اعتبارات به نحوه صحیح هزینه و برگشت نخورد.

اعتبارات به صورت صحیح هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات گلستان اظهار داشت: اساس زندگی انسان مبتنی بر محاسبات است و اعمال ما هم در زندگی دنیوی و اخروی مورد حساب قرار می‎گیرد.

وی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) خاطر نشان کرد: مولای متقیان می‎فرمایند به محاسبه خود بپردازید قبل از اینکه مورد محاسبه قرار گیرد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه دیوان محاسبات سازمانی است که حسابرسی بیت‎المال را بر عهده دارد خاطر نشان کرد: فعالیت‎های دنیایی مقدمه‎ای برای زندگی آخرتی است و اقدامات دیوان محاسبات توشه‎ای برای زندگی اخروی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: در نظام دینی اعتبار و بودجه در شروع سال به دستگاه‎ها ابلاغ و با مدیریت در مواردی که برای تعالی نظام مفید است هزینه و توسط دیوان محاسبات مدیران و هزینه‎های آنها را با رویکرد حسابرسی و پیشگیری از انحرافات مورد بررسی قرار می‎دهد.

وی با اشاره به اینکه انتظار وجود دارد تا تعامل بین دستگاه و دیوان اجرایی استان وجود داشته باشد افزود: این استان با ویژگی سرسبزی که دارد اما از محرومیت در حوزه عمرانی رنج می‎برد و تلاش می‎شود که اعتبارات به نحوه صحیح هزینه و برگشت نخورد.

جمشیدی تصریح کرد: برای تحقق این امر نیاز به تلاش مدیران استانی و مساعدت دیوان محاسبات است تا نتایج آن به مردم برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: ما دیوان را با نگاه محاسبه‌گری و پیشگیری می‎بینیم که مبتنی بر آموزه‌های دینی است.

در این مراسم کاووس اکبری با مدیریت دیوان محاسبات گلستان خداحافظی و محمدرضا شراحی این مسئولیت را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول