اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک - 264

شفیعی: همدان خاستگاه تئاتر و ادبیات کودک و نوجوان است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر امور ادبی استان‌های مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری درباره میزبانی همدان و برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان خاستگاه تئاتر و ادبیات کودک و نوجوان است و برگزاری جشنواره تئاتر در همدان سبب رشد هنر و ارتقا فرهنگ عمومی در این شهر خواهد شد.

شفیعی: همدان خاستگاه تئاتر و ادبیات کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، کمال شفیعی همدان را استانی با ظرفیت‌های قابل توجه فرهنگی هنری دانست و افزود: پایه‌گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با نام امید در همدان نشان از نگاه عمیق و درایت هنرمندان و مسئولان این استان از سال‌های دور است.

وی اضافه کرد: استقبال شهروندان استان همدان از این جشنواره به حدی بوده است که تمامی رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها از این اتفاق مهم خبر می‌دهند و این امر می‌تواند دلیلی بر تلاش شبانه‌روزی متولیان جشنواره باشد.

شاعر مجموعه کودکانه «اینا غذا نمی‌شه» خواستار حمایت مسئولان از گروه‌های تئاتری استان شد و گفت: همان طور که امروز در ادبیات کودک و نوجوان نام‌هایی همچون مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش، الوندی، محقق و ضرابی‌زاده از استان همدان در کشور می‌درخشد، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند سبب رشد گروه‌های نمایشی استان و ورود آنها به جشنواره‌های بین‌المللی دیگر کشورها شود.

شفیعی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را فرصتی برای همدان عنوان کرد و گفت: مردم از این اتفاق هنری استقبالی درخور توجه داشته‌اند و مسئولان و هنرمندان نیز باید نهایت تلاش خود را در حفظ و پرباری این فرصت به کار گیرند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شنبه 22 مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به ایستگاه آخر می‌رسد. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول