اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک ـ 262

مشهدی عباس: همدان، مردمی فرهنگی و هنردوست دارد

خبرگزاری فارس: امیر مشهدی‌عباس کارگردان نمایش اخمالو خان، با بیان اینکه جشنواره تئاتر در همدان در حد مطلوبی برگزار شده است، گفت: میزبانی همدان بسیار خوب بود و هماهنگی‌های مناسبی در این زمینه انجام شد.

مشهدی عباس: همدان، مردمی فرهنگی و هنردوست دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی‌عباس کارگردان نمایش اخمالوخان، با بیان اینکه جشنواره تئاتر در همدان در حد مطلوبی برگزار شده است، اظهار کرد: میزبانی همدان بسیار خوب بود و هماهنگی‌های مناسبی در این زمینه انجام شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از نمایش‌ها گفت: این امر نشان از توجه مردم همدان به مسائل فرهنگی دارد و این شور و نشاط نیروی مضاعفی را برای ارائه کارهای بعدی به همراه دارد.

کارگردان «اخمالوخان» افزود: این شور و شعف برای دیدن نمایش تا حدی است که مردم ساعت‌ها پشت درب‌های بسته منتظر می‌ماندند و با حوصله منتظر آغاز اجرای نمایش می‌شدند و این موضوع معنایی جز هنردوستی مردم همدان ندارد.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر در همدان در حد مطلوبی برگزار شده است، اظهار کرد: میزبانی همدان بسیار خوب بود و هماهنگی‌های مناسبی در این زمینه انجام شد.

مشهدی‌عباس از کیفیت خوب برگزاری جشنواره و همکاری‌های لازم در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول