اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 147

«آلیس» به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: نمایش «آلیس» کار سالواتوره تراماچره از کشور ایتالیا نخستین نمایش بخش بین‌الملل جشنواره است که در سومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود.

«آلیس» به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، مجتمع بوعلی سینا روز چهارشنبه 19 مهر ماه میزبان اجرای نمایش «آلیس» از کشور ایتالیاست که در دو نوبت 10 صبح و 18 عصر روی صحنه می‌رود.

این نمایش که نوشته فرانسیسکو نیکولینی است توسط سالواتوره تراماچره کارگردانی شده است.

در این روز سالن پلاتو مجتمع بوعلی سینا میزبان نمایش «قهر و مهر» نوشته و کارگردانی آذر مبارکی است که تنها در دو نوبت 16 و 18 عصر اجرا می‌شود.

تالار فجر نیز به اجرای نمایش «اخمالوخان» نوشته و کار امیر مشهدی‌عباس اختصاص دارد که در سه نوبت 10، 16 و 18 روی صحنه می‌رود.

نمایش «آدم بلا و دیو ناقلا» نوشته و کارگردانی مریم کاظمی نیز در مجتمع شهید آوینی روی صحنه خواهد رفت این نمایش نیز در سه نوبت 10، 16 و 18 اجرا می‌شود.

در این روز کانون مهدیه میزبان نمایش «سام بازیو جونتو» نوشته خالق استواری و کارگردانی محمدرضا فلاحی از مرودشت می‌شود که در نوبت‌های 10، 16 و 18 اجرا دارد.

سومین روز جشنواره در بخش پژوهش جشنواره نوزدهم با برپایی دو کارگاه بین‌الملل، دو سخنرانی و یک کارگاه آموزشی همراه خواهد بود.

گروه اینتراکت از کشور هلند کارگاه آموزشی خود با عنوان اینفانتزی را در دو نوبت 9 صبح تا 12 و پس از آن 14 تا 17 عصر برگزار می‌کند.

دومین جلسه کارگاه «نمایش قصه‌گو» نیز توسط آناهیتا غنی‌زاده از ساعت 14 تا 17 تشکیل می‌شود.

سخنرانی گوردن واین رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان آلمان نیز با عنوان «معرفی ساختار تولید و جشنواره‌های کودک و نوجوان در آلمان» در ساعت 9 صبح این روز انجام می‌شود.

ساعت 22 روز چهارشنبه بهرام شاه‌محمدلو بازیگر و مدرس تئاتر که قرار است از سوی جشنواره نوزدهم تئاتر کودک و نوجوان مورد تقدیر قرار بگیرد، با موضوع «تئاتر نوجوانی از نظریه تا عمل» سخنرانی می‌کند.

در بخش خیابانی نیز شش نمایش «یک دنیای کودکانه» کار امیرحسین شفیعی، «اون پایین آنتن نمیده» کار فرامرز قلیچ‌خانی از کرج، «بهار اومد» کار اصغر گروسی از نظرآباد، «قصه ننه متل» کار محسن پورقاسمی، «گردان آبنبات چوبی» کار علی رحیمی و «تمام عروسک‌های من» کار حامد زارعان به اجرا درمی‌آیند.

اجراهای بخش خیابانی در ساعت‌های 11، 17 و 19 انجام می‌شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول