اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک - 245

بنی‌تباء: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان سرآمد است

خبرگزاری فارس: بازیگر بخش نوجوان نوزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان این جشنواره را سرآمد جشنواره‌های تئاتر دانست و گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در کیفیت‌بخشی آثار نمایشی نقش بسزایی داشته است.

بنی‌تباء: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان سرآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آسیه بنی‌تباء میزبانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط همدان را خوب ارزیابی کرد و افزود: هر سال به نسبت سال قبل شاهد ارتقای کیفیت برگزاری این جشنواره در استان همدان بوده‌ایم.

بازیگر نمایش «تا آن جا که او به یاد داشت» ادامه داد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این میان سرآمد بوده و در کیفیت‌بخشی آثار نمایشی نقش بسزایی داشته است.

وی تفکیک تئاتر کودک از نوجوان را اتفاقی خوش‌یمن خواند و ادامه داد: با این اتفاق مطلوب، می‌توان تئاترهای غنی و قوی‌تری را به صحنه برد.

وی با اشاره به اینکه تئاتر اثر فوق‌العاده‌ای در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان دارد، اظهار کرد: با استفاده از هنر غنی تئاتر می‌توان، مفاهیم مختلف را با ظرافت خاصی به مخاطب انتقال داد.

بنی‌تباء با بیان اینکه باید تئاتر کودک و نوجوان بیش از گذشته تقویت شود، برگزاری جشنواره‌های مختلف را عامل مهمی در این راستا برشمرد.

بنی‌تباء با بیان اینکه مخاطبان کودک و نوجوان دارای حساسیت‌ها و علایق خاص خود هستند، گفت: با تفکیک این دو بخش جنبه‌های تربیتی و آموزشی خاص هر یک از این دو گروه سنی بیش از گذشته در تئاترها لحاظ می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ویژگی‌های بازیگر تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: برقراری ارتباط با مخاطب و شناسایی علایق و مشکلات آنان می‌تواند در انتقال بهتر پیام نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول