اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

ترکیه اهداف صهیونیست‌ها را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: ترکیه با دخالت در امور داخلی سوریه و افزایش تنش با این کشور مسلمان، علناً در حال تحقق اهداف صهیونیست‌ها در منطقه است.

ترکیه اهداف صهیونیست‌ها را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام  سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در محل مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که این روزها جمواع اسلامی نگران کرده نوع نگاه ترکیه به موضوع سوریه است.

این مسئول افزود: دخالت‌های دولتمردان ترکیه و همچنین همراهی کردن این کشور با استکبار جهانی برای ایجاد اغتشاش در کشور مسلمان سوریه بسیار سئوال برانگیز است.

خطیب جمعه خرمشهر خاطر نشان کرد: متأسفانه دولت ترکیه این روزها به عامل دست نیروهای استعماری قرار گرفته و دقیقاً کاری می‌کند که صهیونیست‌ها می‌خواهند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی اگر گلوله و خمپاره‌ای در سرزمین ترکیه شلیک شود هیچ منفعتی برای کشور سوریه ندارد اما بهانه‌جویی‌های ترکیه تنها برای میسر کردن شرایط برای جنگ در منطقه است.

موسوی افزود: کشور سوریه از 60 سال گذشته خاکریز اول دفاع از کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل بوده است.

این مسئول اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ 33 روزه دشمن در برابر مردم لبنان و جنگ 22 روزه با مردم غزه تمام توان نظامی خود را به میدان آوردند ولی نتوانستند و الان تنها راه باقی مانده برای آنها، این است که چند کشور مسلمان را به جان یکدیگر بیاندازند.

وی ادامه داد: کشورهای شوروی و آمریکا با تجربه‌ای که در کشور افغانستان داشتند می‌خواستند که تجربه خود را در ایران اسلامی پیاده کنند ولی با رهبری روشنگرانه مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی همواره تمام تیرهای که روانه کشور اسلامی کردند به هدف نخورد.

این مسئول در ادامه خطبه‌ها همچنین با اشاره به فرهنگ سازی جامعه اسلامی گفت: فرهنگسازی وظیفه روحانیت، جامعه دانشگاهی، آموزش و پرورش و معلمان و اساتید است.

خطیب جمعه خرمشهر ادامه داد: اگر در جامعه فرهنگ ضعیف شده است ما مقصریم و باید زمینه رشد و تعالی جامعه را فراهم کنید.

این مسئول در پایان به هفته پست اشاره کرد و اذعان داشت: امیدواریم روند خدمات رسانی پست به مردم خرمشهر نسبت به سا‌ل‌های گذشته بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول