اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا به مدت 3 روز

استاندار اسپارتای ترکیه مهمان همدان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استان همدان با اشاره به خواهرخواندگی همدان و اسپارتا گفت: استاندار اسپارتا و هیئت همراه در راستای توسعه روابط اقتصادی بین دو استان، به مدت سه روز مهمان همدان خواهند بود.

استاندار اسپارتای ترکیه مهمان همدان می‌شود

احمد فضل‌علی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر استاندار اسپارتا به همدان در 17 مهرماه اظهار داشت: در این سفر سه روزه یک هیئت اقتصادی، دولتی، دانشگاهی و همچنین بخش خصوصی، استاندار استان اسپارتای ترکیه را همراهی می‌کنند.

وی گفت: استاندار اسپارتا با هیئت همراه خود با استاندار همدان، مسئولان اجرایی، مدیران بخش خصوصی، تجار و بازرگانان، صنعتگران، تولیدکنندگان و رؤسای دانشگاه‌های استان دیدار خواهد داشت.

مدیرکل امور اقتصادی استان همدان ادامه داد: بازدید از کارخانجات و پروژه‌های مهم و همچنین بازدید از اماکن توریستی و فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های این سه روز است.

به گفته وی، این سفر به دنبال سفر قبلی استاندار وقت به استان اسپارتای ترکیه صورت می‌پذیرد که بسط و توسعه روابط اقتصادی ما بین این دو استان از عمده اهداف آن به شمار می‌رود.

فضل‌علی ابراز داشت: در اثنای مذاکراتی که صورت می‌گیرد قراردادها و یا موافقت‌نامه‌هایی نیز بین دو بخش خصوصی این دو استان منعقد خواهد شد.

دو استان همدان و اسپارتا در جریان برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه استان همدان، به خاطر وجود شباهت‌های بسیار اقتصادی و فرهنگی به عنوان خواهرخواندگی معرفی شدند.

شهر اسپارتا مرکز استان اسپارتا بر اساس تقسیمات کشوری ترکیه در ناحیه مدیترانه واقع در جنوب شرقی این کشور قرار دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول