اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در مسابقات بین‌المللی بوکس

حضور دو بوکسور سیستان‌وبلوچستان در جام احمد کومرت ترکیه

خبرگزاری فارس: دو بوکسور استان سیستان و بلوچستان برای حضور در مسابقات بین‌المللی بوکس جام احمد کومرت ترکیه به تیم ملی جوانان کشور دعوت شدند.

حضور دو بوکسور سیستان‌وبلوچستان در جام  احمد کومرت ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در این مسابقات از 21 مرداد در تهران آغاز شده که مبین کهرازه و پرویز کرمزهی نمایندگان دسته 69 و 62 کیلوگرم سیستان و بلوچستان نیز در تمرینات این تیم حاضر شدند.

رقابت‌های جام "احمد کومرت ترکیه" یکی از مسابقات معتبر بوکس در سطح جهان است که دوره جدید آن 13 شهریور برای نخستین بار در رده سنی جوانان و در استانبول برگزار خواهد شد.

سیستان و بلوچستان پیش از این هم ورزشکاری را به همراه تیم ملی به این مسابقات اعزام کرده بود که طی آن مسعود ریگی در سال 88 مدال برنز بازی‌ها را کسب کرد.

* بازگشت پلنگ برفی از قله ابن سینا مرتفع‌ترین قله قرقیزستان

انور صابری کوهنورد استان سیستان و بلوچستان پس از فتح مرتفع‌ترین قله کشور قرقیزستان روز گذشته در میان استقبال اهالی ورزش به استان بازگشت.

این کوهنورد که به همراه گروهی از ایران برای فتح قله 7 هزار و 134 متری ابن سینا به جنوب کشور قرقیزستان سفر کرده بود موفق به فتح این قله شد و دیروز در بازگشت به شهر خود در فرودگاه زاهدان مورد استقبال قرار گرفت.

انور صابری هنگام بازگشت گفت: صعود به قلل بالای 7 هزار متر همواره سخت است و صعود به قله ابن سینا نیز با شکاف‌ها و یخچال‌های بزرگ آن کار سختی بود اما با دعای خیر مردم در این ماه مبارک توانستیم آن را فتح کنیم.

وی افزود: افرادی که بتوانند به این قله صعود کنند به آنها لقب پلنگ برفی داده می‌شود و بسیار خوشحال هستم که توانستم پرچم مقدس ایران را بر فراز آن به اهتزاز درآورم.

این کوهنورد قابلیت‌های کوهنوردان استان را بسیار فراتر از این دانست و خواستار توجه بیشتر هیئت کوهنوردی به استعدادهای این استان شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول