اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد

آغاز همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و دانشگاه ممارسینان ترکیه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از آغاز همکاری‌های مشترک علمی - آموزشی دانشگاه امام رضا (ع) و دانشگاه هنرهای زیبا ممارسینان ترکیه خبر داد.

آغاز همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و دانشگاه ممارسینان ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حمیدرضا میرزایی اظهار کرد: قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای موافقت آن دفتر را برای همکاری‌های علمی – آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و دانشگاه هنرهای زیبا ممارسینان ترکیه اعلام داشت.

وی با اشاره به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بین این دو دانشگاه تصریح کرد: رشته‌های؛ زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، معماری گرایش طراحی داخلی و هنر در گرایش‌های؛ طراحی لباس، طراحی صحنه، عکاسی و گرافیک از جمله رشته‌های توافق شده میان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و دانشگاه هنرهای زیبا ممارسینان ترکیه و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی در زمینه توافق‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و دانشگاه ممارسینان ترکیه خاطر نشان کرد: چاپ مجله علمی - فرهنگی با موضوع معماری و هنر به صورت مشترک، ایجاد زیرساخت‌های برقراری ویدئو کنفرانس و برپایی کرسی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه ممارسینان ترکیه از جمله این توافقات است.

وی اظهار داشت: دانشگاه امام رضا (ع) در حوزه بین‌المللی اقدام به جذب دانشجو از خارج از کشور کرده و در سال تحصیلی جدید دوره‌های مشترک دانشگاهی بین این دانشگاه و دانشگاه‌هایی از کشورهای؛ آلمان، فرانسه، ترکیه و تاجیکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول