اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد

آمادگی بسیجیان زنجانی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از آمادگی بسیجیان زنجانی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب خبر داد.

آمادگی بسیجیان زنجانی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش گردان‌های واکنش سریع بسیج در زنجان که با حضور سردار فضلی برگزار شد اظهار داشت: بسیج در همه حال آماده دفاع از نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در هشت سال دفاع حضور و نقش پر رنگی در جبهه‌ها داشتند، تصریح کرد: رزمندگان زنجانی در 19 عملیات بزرگ مانند بیت‌المقدس، والفجر هشت و کربلای پنج خط‌شکن بودند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلف برای دفاع از کشور و مقابله با دشمنان گفت: رزمندگان زنجانی در 27 عملیات دوران دفاع مقدس نیز در مقابل تک‌ها و پاتک‌های دشمنان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس استان زنجان 3 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: سردارانی چون اشتری، قامت بیات و رستم‌خانی نیز جان خود را در راه دفاع از ایران اسلامی اهدا کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه مردم زنجان مردمی انقلابی و عاشورایی هستند، ادامه داد: مردم زنجان حضور خود را علاوه بر دوران دفاع مقدس در انتخابات مختلف نیز به نمایش گذاشتند که انتخابات سال‌های 88 و 90 از جمله آنهاست.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای طرح تحول در سپاه، سازماندهی جدید در سپاه استان صورت گرفته است، افزود: برنامه‌های مختلفی برای آمادگی بسیجیان استان انجام گرفته است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار و 357 برنامه مختلف اجرا شد.

وی با اشاره به بازنمایی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: در طول هفته دفاع مقدس عملیات والفجر هشت در سد گاوازنگ زنجان بازنمایی شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

سردار کرمی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده توسط سپاه استان در طی سال‌های 90 و 91 افزود: در طی دو سال اخیر بیش از 181 پروژه توسط سپاه انصارالمهدی(عج) در مناطق مختلف استان زنجان اجرا شده است.

وی به همکاری سپاه استان در بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر گروه‌های مختلف سپاه استان در حال بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در ادامه به اجرای رزمایش گردان‌های واکنش سریع بسیج در استان اشاره کرد و گفت: این رزمایش در برخی نواحی استان برگزار شده و امروز هم در سپاه ناحیه زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به بسیجیان در هفت ناحیه استان صورت گرفته است، ادامه داد: سازماندهی و آموزش گردان‌های واکنش سریع بسیج در استان انجام شده و آنها در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

سردار کرمی در پایان از آمادگی بسیج استان برای مقابله با تهدیدات نرم، سخت و نیمه سخت دشمنان خبر داد و گفت: بسیجیان زنجانی مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول