اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بسیج در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بسیج در استان زنجان با حضور بسیجیان، 20 و 21 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش در همه شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رزمایش به منظور افزایش آمادگی دفاعی بسیجیان استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای دفاع موزاییکی از برنامه‌های این رزمایش است، افزود: اجرای تمرینات امداد و نجات برای مقابله با حوادث طبیعی، مردم یاری و کمک به مردم و مقابله با تهدیدات امنیتی از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

وی با بیان اینکه اصل تمرینات بسیجیان در این رزمایش تمرینات دفاع از کوی و برزن است، یادآور شد: این رزمایش با هدف افزایش آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان برگزار می‌شود.

سردار کرمی از حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج و فرمانده قرار گاه هادی خبر داد و گفت:‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و اعضای شورای تامین نیز در این رزمایش حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان حداقل سه گردان در رزمایش حضور دارند، خاطرنشان کرد: رزمایش شهرستان زنجان در پادگان مالک اشتر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج از یادگاران امام خمینی(ره) است، افزود: بسیج تنها نیروی نظامی نبوده و در پاسداری از انقلاب اسلامی همواره در صحنه حضور داشته است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز دوشادوش رزمندگان در صحنه‌های دفاع از نظام حضور داشتند، یادآور شد: بسیجیان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هر جا که خلائی وجود داشته باشد، بسیج آماده به کار است، افزود: بسیج در سنگرهای علم، صنعت، دانش، سازندگی و دفاع همواره خوش درخشیده است.

وی یادآور شد: بر اساس طرح تحول سپاه که از سه سال گذشته آغاز شده است، چند ماموریت جدید به ماموریت‌های سپاه اضافه شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در ساختار جدید، بسیج متناسب با تهدیدات دشمنان و نیازهای نظام در خدمت نظام است، خاطرنشان کرد:‌ بسیج در قالب اقشار مختلف از جمله اساتید، دانشجویان، جامعه پزشکی، مهندسین، اصناف، ورزشکاران،محلات، ادارات و متخصصین در خدمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس طرح تحول یک گردان عاشورا در هر پایگاه ساماندهی شده است، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های این گردان‌ها محسوب می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه ماموریت گردان‌های عاشورا مقابله با تهدیدات نیمه سخت و سخت دشمنان است، افزود:‌ به منظور مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان در هر پایگاه یک دسته واکنش سریع تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دسته‌های واکنش سریع گردان‌های بیت‌المقدس را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه‌های مختلف از اهداف تشکیل این گردان‌ها محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به آمادگی جسمانی و دفاعی گردان‌های بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: از نظر تاکتیکی نیز این نیروها مهارت‌های نظامی را فرا گرفته و در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها از نظر ایمان، اعتقاد و باورهای دینی دارای انگیزه و روحیه بالایی هستند، افزود: از این نیروها برای مقابله با تهدیدات دشمنان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول