اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

مشارکت فکری بسیج در بخش تخصصی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی باید فرهنگ غالب شود گفت:‌ مشارکت فکری بسیج به عنوان بدنه فعال جامعه در بخش تخصصی یک ضرورت است.

مشارکت فکری بسیج در بخش تخصصی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فریبرز خزایی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران بنیاد شهید گلستان اظهار داشت: ترویج تفکر بسیجی می‎تواند ما را از بحران‎ها و تهدیدات دشمن عبور دهد و تا مادامی که روحیه خودباوری و ایمان در ملت ایران قوی و مستحکم باشد هیچ قدرتی نمی‎تواند در برابر آن ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس روحیه خودباوری، ایثار، گذشت و نهراسیدن از دشمنان فتح و ظفر را برای کشورمان رقم زد، امروز نیز با تکیه بر همان قدرت می‎توانیم افق‎های روشن و پیروزی‎های بهتری را در آینده داشته باشیم.

حفظ وحدت کلمه، خودباوری و رعایت مصرف داخلی راهی برای گذر از تحریم‎ها

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‎های دشمن یادآور شد: اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه همگان قرار بگیرد.

خزایی تاکید کرد: ما برای گذر از این تحریم‎ها و تهدیدات دشمن نیازمند حفظ وحدت کلمه، خودباوری و رعایت مواد مصرفی داخلی در بخش‎های دولتی و فردی هستیم که این مهم می‎تواند ملت ایران را به سلامت از این مرحله سخت عبور دهد و این امر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طبیعی است دشمن یاوه‎گویی‎های خودش را ادامه می‎دهد خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول 33 سال انقلاب اسلامی همواره مورد تحریم قرار داشته اما توانسته در شرایط تحریم به افق‎های بالا نائل شود و در عرصه‎های مختلف نظامی، علمی، فناوری و مباحث هسته‎ای با همان روحیه خودباوری با اقتدار پیش برود و از کشورهای مطرح در اوج قرار بگیرد.

رمز پیروزی ملت ایران پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه تهدیدات دشمن در عزم و اراده ملت ایران خللی وارد نکرده است بیان کرد: کشتی انقلاب به سرعت رو به پیشرفت است و در برابر دشمنان مقابله می‎کند.

خزایی رمز پیروزی ملت ایران را پیروی از فرامین مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: ملت ایران همانطور که در گذشته در مقابل دشمن پیروزمندانه ایستاد امروز نیز با همان رمز پیروز میدان خواهد بود.

وی در خصوص برنامه‎های بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: طرح سپاس به عنوان یک طرح محوری با هدف تکریم از جامعه خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران مورد توجه قرار دارد و یکی از راهبردهای مهم و اساسی است.

ایران از برنامه‎های هسته‎ای حتی یک قدم عقب‎نشینی نخواهد کرد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در شرایط بدر و خیبر به سر می‎بریم لذا دشمنان این نظام گر چه از طریق یاوه‎گویی‎های خود می‎خواهند فضای روانی در جامعه ایجاد کرده و شاید مشکلاتی ایجاد کنند اما با روحیه‎ای که از این ملت سراغ داریم بار دیگر شاهد پیروزی و موفقیت ایران خواهیم بود.

خزایی در خصوص پیگیری برنامه‎های هسته ای ایران با توجه به توطئه‎های دشمن گفت: ایران در این مسیر حتی یک قدم عقب‌نشینی نخواهد کرد همانطوری که در طول 33 سال گذشته با وجود همه تهدیدها حرکت کشور رو به رشد بوده و هراسی از این موضوعات نداشتیم، امروز نیز همانطور با قدرت پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به راهبردهای بسیج در ادارات گفت: زنده نگهداشتن تفکر بسیجی، ایجاد فضای تحرک و نشاط معنوی، برگزاری نشست‎های اخلاقی، سیاسی و ارتقای سطح بصیرت به عنوان ضرورت امروز همچنین تقویت و آمادگی رزمی از برنامه‎های این شجره طیبه است.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول