اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه تئاتر طراوت استان قم:

«ترانه‌ای برای آیدا» 6 عنوان برتر جشنواره بسیج را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه تئاتر طراوت استان قم گفت: نمایش «ترانه‌ای برای آیدا» شش عنوان برتر جشنواره استانی بسیج را کسب کرد.

«ترانه‌ای برای آیدا» 6 عنوان برتر جشنواره بسیج را کسب کرد

محمدرضا شاهمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نمایش ترانه‌ای برای آیدا اظهار کرد: در این نمایش سعی شده تقدس به شهید و شهادت در زندگی انسان‌ها نشان داده شود.

وی با اشاره به داستان این نمایش گفت: این نمایش داستان دوران جنگ بوده که دو خانواده از دو قشر متفاوت درگیر مسائل جنگ می‌شوند و خانواده‌ای برای در امان ماندن از تبعات جنگ به تهران کوچ کرده و در نهایت اعضای دو خانواده شهید می‌شوند.

مدیر مؤسسه تئاتر طراوت استان قم خاطر نشان کرد: حمیدرضا نعیمی نویسندگی، مرتضی عقیلی کارگردانی و حمیدرضا هادی مدیریت تولید این نمایش را بر عهده داشته و محمد یوسفی، محمد فتوحی، مریم هادی اطهر و فاطمه آخوندیان در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به افتخارات نمایش ترانه‌ای برای آیدا گفت: ترانه‌ای برای آیدا عنوان نمایش برگزیده جشنواره تئاتر بسیج را در مهر سال جاری کسب کرد و رتبه‌های اول و سوم بازیگری مرد، رتبه اول کارگردانی و رتبه‌های اول تا سوم بازیگری زن را به خود اختصاص داد.

شاهمردی خاطر نشان کرد: در نظر داریم این نمایش را پس از کسب مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر مهر ماه برای اجرای عموم به روی صحنه ببریم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول