اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تاکستان:

انگیزه معنوی نماد اقتدار بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان گفت: انگیزه معنوی نماد اقتدار بسیج است که در رزمایش محمد رسول‌الله نیز با اقتدار نمایان شده است.

انگیزه معنوی نماد اقتدار بسیج است

مسلم لطفی‌زاده در حاشیه رزمایش 15 هزار نفری بسیجیان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه پیروی از ولایت تا به امروز ملت را از گزند دشمنی‌ها و دسیسه‌ها حفظ کرده است، اظهار کرد: تحقق رسالت‌های انقلاب اسلامی همچنان در گرو تبعیت از ولایت فقیه و دوری از اختلافات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی ملت نیز در طول 33 سال گذشته توانسته ضربه‌ای بزرگ را بر پیکره استکبار جهانی فرود آورده و سبب شکست نقشه‌های شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمنان امروز علیه دستاورد‌ها و آرمان‌های جاوید انقلاب اسلامی در حال انجام است، بیان کرد: باید همچنان با آمادگی معنوی و آگاهی در راستای مبارزه با شبیخون ضد فرهنگی غرب گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: دین مبین اسلام سعادت و رستگاری را در گرو داشتن بصیرت و دوری جستن از انحرافات عمیق و متعدد دشمنان عنوان کرده است.

لطفی‌زاده عنوان کرد: به هر میزانی که اراده مردم و علی‌الخصوص جوانان و نخبگان برای به ثمر رساندن اهداف مهم کشوری بیشتر باشد به همان درجه نیز دشمنان از شکست دادن نظام اسلامی مأیوس و سرخورده می‌شوند.

وی با بیان اینکه رویکرد شجره طیبه صالحین مبارزه با جنگ نرم و آشنایی با ارزش‌های مختلف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بسیجیان با حضور در این حلقه‌ها عرصه را برای خود‌سازی و تقویت روحی مهیا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیج نیز در راستای افزایش بصیرت و روحیه معنوی بسیجیان قرار گرفته است.

لطفی‌زاده با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان تصریح کرد: ملت ایران با سربلندی از این جنگ نیز عبور کرده و به اوج قله‌های عظیم اقتدار و سربلندی دست پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: پیمودن راه شهدا و ایثارگران قدرت ملت برابر تهدیدات را دوچندان می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: لازم است که مسئولان برنامه‌ریزی بیشتری را در امور فرهنگی داشته و در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول