اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

کمک 950 میلیون ریالی آملی‌ها در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: آملی‌ها 950 میلیون ریالی در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

کمک 950 میلیون ریالی آملی‌ها در جشن عاطفه‌ها

رمضان علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: آملی‌ها 950 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: خیران و مردم نوع‌دوست این شهرستان همیشه در انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیشگام بوده و از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اعلام اینکه تنها در روز جشن عاطفه‌های امسال مردم این شهرستان 210 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند، گفت: همچنان کمک مردم در قالب پاکت هدیه و یاری‌رسانی مردمی از طریق آموزش و پرورش ادامه دارد.

علیپور تصریح کرد: مبلغی که با کمک اداره آموزش و پرورش این شهرستان از طریق آموزشگاه‌ها و مجتمع‌های آموزشی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد به بیش از 700 میلیون ریال می‌رسد که تمام پول‌های جمع‌آوری شده توسط این اداره به دانش‌آموزان مستمند و نیازمند اختصاص می‌یابد.  

وی همچنین از توزیع 70 هزار پاکت هدیه عاطفه‌ها در بین بسیجیان، اقشار، ادارات و مدارس خبر داد و گفت: در ایام جشن عاطفه‌ها 45 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان فعالیت داشتند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول