اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

احداث واحدهای صنایع تبدیلی و دارویی در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در دو منطقه آئینه‏‌ورزان و وادان شهرستان دماوند شاهد احداث واحدهای صنایع تبدیلی و دارویی خواهیم بود.

احداث واحدهای صنایع تبدیلی و دارویی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‌‏فرزاد صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در فرمانداری دماوند در زمینه مسائل موجود در شهرستان دماوند با وی به گفت‏‌وگو پرداخت.

وی با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت: در این مقطع زمانی باید حمایت ویژه‌‏ای از تولیدکنندگان صورت گیرد که یکی از این حمایت‏ها می‏تواند تمدید مهلت سررسید معوقات بانکی باشد تا قدری از مشکلات مالی آنها رفع شود.

قاسمی‌‏فرزاد با بیان اینکه عمده تولیدکنندگان شهرستان دماوند در بخش کشاورزی فعالند، افزود: محصول تولیدکنندگان بخش کشاورزی در برخی از نقاط به علت شرایط خاص منطقه دچار آسیب می‏شود که با خرید محصولات آنها و بازاریابی برای فروش محصولات می‏توان یاری‏گر این بخش تولیدی بود.

وی نظارت بر قیمت‏ها، ارتباط با واحدهای صنفی، برپایی نمایشگاه‏های مختلف از جمله پاییزه و بهاره را از جمله اقدامات مهم و مثبت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: اقداماتی از این دست می‏تواند ثبات قیمت‏ها، بهبود ارائه کالا به مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان و توزیع‌‏کنندگان را به همراه داشته باشد.

قاسم‌ی‏فرزاد اجرای طرح شبنم را اقدامی مثبت در راستای ارائه کالای مرغوب و با شناسنامه به مشتری و حفظ حقوق مشتری دانست.

وی بیان کرد: این طرح با بازرسی‏های مداوم گروه‏های مشترک می‏تواند به جلوگیری از تخلفات منجر شود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که هم‏اکنون در شهرستان دماوند در بخش عرضه محصولات کشاورزی با آن مواجه هستیم، نبود میدان میوه و تره بار مرکزی است که سبب می‏شود محصول تولیدی شهرستان دماوند به میادین تهران منتقل شود و از آنجا به طور مجدد به شهرستان دماوند وارد شود که این روند افزایش قیمت را در بر دارد.

قاسمی‏فرزاد ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک و توسط یکی از شهرداری‏های شهرستان دماوند این بازار مرکزی احداث شود تا نیاز منطقه شرق و شمال استان تهران را در این موضوع برطرف کند.

فرماندار شهرستان دماوند ایجاد شهرک‏‌های صنعتی را نیز از برنامه‏‌های در دست اقدام دانست و افزود: در زمینه ایجاد شهرک‏‌های صنعتی مشکلات در شرف برطرف شدن است و در دو منطقه آئینه‌‏ورزان و وادان شاهد احداث واحدهای صنایع تبدیلی و دارویی خواهیم بود.

انتهای پیام/ب10/گ1003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول