اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

استخدام نیروهای بومی در صنایع شهرستان مبارکه ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام نیروهای بومی در صنایع شهرستان مبارکه ضروری است و با دستور رئیس‌جمهور جذب نیروی بومی در اولویت کاری مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

استخدام نیروهای بومی در صنایع شهرستان مبارکه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس علی ایران‌پور در جمع مردم شهرستان مبارکه اظهار کرد: در حالی که استان اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور با بیش از 530 واحد صنعتی و صنایع بی‌نظیری چون فولاد مبارکه، سیمان سپاهان و شرکت‌های آلیاژی است بالا بودن نرخ بیکاری در شهرستان مبارکه از مهم‌ترین مشکلات موجود در استان اصفهان است.

وی افزود: قول‌های مساعدی از سوی رئیس جمهور برای در اولویت قرار گرفتن استخدام جوانان مبارکه در صنایع گرفته‌ایم و با پیگیری‌های مستمر توانسته‌ایم این دستور را جهت استخدام جوانان مبارکه‌ای در منطقه به صورت کتبی دریافت و به صنایع این شهرستان ارسال کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در خصوص آلایندگی و وجود درصد بالای بیماری در این شهرستان گفت: عادلانه نیست که آلایندگی‌های صنایع این شهرستان برای مردم باشد و نیروی‌های صنایع از شهرستان‌های دیگر تأمین شود و ما نیز شاهد این باشیم که در شهرستان‌های دیگر نام برخوردار را برای شهرستان مبارکه گذاشته‌اند، در صورتی که مراکز بهداشتی در این شهرستان از تجهیزات پزشکی برخوردار نیستند و این شهرستان بالاترین آمار بیماری ام. اس را در استان دارد که علت اصلی آن آلاینده‌بودن صنایع موجود در این منطقه است که در صدد هستیم با اقدامات کارشناسی شده در جهت رفع این معضل گام برداریم.

وی در پایان افزود: اگر آلایندگی صنایع برای مردم این شهرستان است، پس باید نیروهای صنایع نیز از این شهرستان تأمین شود و این امر را به جد دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول