اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه:

عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: عمر ناوگان تاکسیرانی شهر ارومیه با نوسازی ناوگان فرسوده به 5/6 سال کاهش می‌یابد.

عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه کاهش می‌یابد

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در صورت آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده، 400 دستگاه از تاکسی‌های فرسوده ارومیه نوسازی می‌شوند که در این صورت عمر ناوگان تاکسیرانی شهر ارومیه از 6/7 به 5/6 سال کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: نصب تاکسی‌متر به همراه سایر تجهیزات هوشمند، نظارت و کنترل در تاکسی‌های شهر ارومیه به صورت هماهنگ و همزمان با سایر شهرهای کشور از طریق ابلاغ اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: اگر اجرای این طرح در کشور عملیاتی نشود مقدمات انجام آن از طریق نصب تاکسی‌متر روی آژانس‌های تلفنی، توسط خود سازمان اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه میزان کرایه تاکسی‌ها همان نرخ مصوب مهرماه سال گذشته بوده و فعلاً تغییری نکرده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزان درآمد حاصله تاکسیرانان کفاف هزینه امرار معاش و نگهداری خودرو را نمی‌کند لذا پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به شورای سازمان تاکسیرانی ارجاع یافته و در صورت موافقت، سایر مراحل اداری برای تصویب نهایی آن طی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به بازرسی و نظارت این سازمان از عملکرد تاکسی‌های شهر ارومیه، گفت: این نظارت‌ها از طریق سه دستگاه گشت خودرویی، یک دستگاه گشت امداد و سه دستگاه گشت موتوری در قالب هفت نفر بازرس انجام می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: بخش اجرایی واحد بازرسی سازمان نیز از طریق سامانه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است اداره می‌شود.

وی گفت: هفت ماه سال جاری بیش از 5 هزار و 362 فقره اخطاریه از سوی بازرسان به رانندگان متخلف صادر شده و از این تعداد 480 فقره به هیئت انضباطی سازمان ارجاع یافته است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول