اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

اصفهان مزین به نام مقدس حضرت زهرا(س) می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان گفت: 7هزار پرچم مزین به نام حضرت زهرا(س) و نشان جشنواره بر تاکسی‎های شهر و 5 هزار پرچم نیز در مناطق 14 گانه شهر نصب می‎شود

اصفهان مزین به نام مقدس حضرت زهرا(س) می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک و نوجوان،  هادی نباتی اظهار کرد: بیش از 7 هزار پرچم مزین به نام حضرت زهرا(س) و نشان جشنواره در ایام برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بر روی تاکسی‌های شهر اصفهان نصب می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر تزیین تاکسی‌های شهر به پرچم‌های تبلیغاتی، 5 هزار پرچم نیز برای نصب در مناطق 14 گانه شهرداری اصفهان آماده شده است.

مدیر تبلیغات ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ادامه داد: رویکرد ما در تبلیغات شهری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توجه ویژه به شهدای هسته‌ای و حضرت فاطمه الزهرا(س) است که رویکرد اصلی جشنواره محسوب می‎شود.

وی عنوان کرد: در پی آن هستیم که با تبلیغات شهری مناسب در این دوره، شور و نشاطی را بر شهر حاکم کنیم که نصف جهان را آماده پذیرایی از پروانه‌ها کند.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول