اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

تاکسی‌ها حق افزایش خودسرانه کرایه را ندارند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: تاکسی‌های تبریز حق افزایش خودسرانه کرایه جابه‌جایی مسافران را ندارند.

تاکسی‌ها حق افزایش خودسرانه کرایه را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: افزایش تعرفه حمل و نقل درون‌شهری تنها با تصویب و ابلاغ شورای اسلامی شهر امکان‌پذیر است و هرگونه افزایش کرایه خارج از این رویه، غیرقانونی و قابل پیگیری است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه طی شش ماهه گذشته از سال‌جاری هیچ مصوبه‌ای دال بر افزایش در نرخ کرایه‌بهاء تاکسی‌های درون‌شهری تبریز از سوی شورای اسلامی شهر مصوب و به شهرداری ابلاغ نشده است، افزود: سازمان تاکسیرانی تبریز باید با اعمال نظارت‌های قانونی بر روند خدمات‌رسانی تاکسی‌ها، ضمن پاسخگویی به شکایات و مشکلات مردمی، با رانندگان متخلفی که به طور خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کرده‌اند، برخورد کند.

وی در عین حال گفت: هرگونه تغییر یا افزایش کرایه‌ تاکسی‌ها در صورت مصوب شدن از سوی شورای اسلامی شهر و ابلاغ به شهرداری، از طریق اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول