اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرکرد

ناوگان تاکسیرانی روزانه 70 هزار مسافر جابه‌جا می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: روزانه 70 هزار نفر در شهرکرد توسط ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا می‌شوند.

ناوگان تاکسیرانی روزانه 70 هزار مسافر جابه‌جا می‌کند

نورالله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال‌جاری اعتباری افزون بر 391 میلیون و 400 هزار تومان به سازمان تاکسیرانی تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه روزانه 70 هزار نفر در شهرکرد توسط ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا می‌شوند، گفت: بر اساس آمار موجود 2 میلیون و 170 هزار نفر به صورت ماهانه و 13 میلیون و 20 هزار نفر در شش ماهه نخست سال توسط ناوگان تاکسیرانی در این شهر جابه‌جا شدند.

غلامیان از واگذاری هفت امتیاز سرویس مدارس به بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و گفت: واگذاری امتیاز سرویس مدارس، واگذاری 25 دستگاه تاکسی بی‌سیم از مهم‌ترین فعالیت‌های اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری شهرکرد در سال 91 است.

شهردار شهرکرد در ادامه تعداد دستگاه‌های اتوبوس تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی را 142 دستگاه برشمرد و افزود: در شش ماه دوم سال 90 تعداد 10 دستگاه اتوبوس پیشرو با ارزش 13 میلیارد و 200 میلیون ریال، 10 دستگاه اتوبوس گازی به ارزش 8 میلیارد و 460 میلیون ریال، 10 دستگاه مینی‌بوس به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری شد.

وی از جابه‌جایی 7 میلیون و 724 هزار و 121 مسافر به وسیله ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد خبر داد و گفت: آمار جابه‌جایی مسافران اتوبوس‌های ملکی 3 میلیون و 238 هزار و 556 نفر و تعداد مسافرانی که با خط خصوصی جابه‌جا شده‌اند 4 میلیون و 485 هزار و 565 نفر است.

غلامیان بودجه سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهرکرد و حومه را 43 میلیارد و 260 میلیون ریال دانست و گفت: اختصاص زمین به مساحت 28 هزار متر مربع به‌منظور احداث توقف‌گاه اتوبوس‌ها در محل فعلی که شامل 19 باب سوله و آشیانه است، توسعه ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌ها و ساخت ساختمان و جایگاه سوخت از مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی شهرکرد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول