اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی مطرح شد

اکبرزاده: نرخ کرایه تاکسی‌ها در آمل افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل در روزهایی که نرخ کرایه تاکسی‌ها در آمل خودسرانه افزایش یافت، گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های آمل ریالی افزایش ندارد.

اکبرزاده: نرخ کرایه تاکسی‌ها در آمل افزایش نمی‌یابد

یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آمل که پیگیری افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در این شهرستان بود، بیان داشت: در نشستی که روز گذشته با مسئولان تاکسیرانی و امور حمل و نقل داشتیم از آنها توضیحاتی در مورد افزایش قیمت تاکسی‌ها طی چند روز گذشته خواستیم.

وی با اعلام اینکه نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون‌شهری در این شهرستان ریالی افزایش نخواهد داشت، تصریح کرد: شکایات مردمی در این زمینه به گوش ما رسید که مردم از افزایش نرخ تاکسی‌ها در این شهرستان گلایه داشته‌اند و می‌گفتند که رانندگان بدون اعلام نرخی از سوی تاکسیرانی حدود 500 ریال اضافه بر قیمت مقرر خود دریافت می‌کنند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه اتفاقی در افزایش قیمت بنزین مشاهده نشده که رانندگان از مردم مبلغ اضافی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: حدود 2 هزار و 500 تاکسی در این شهرستان فعالیت دارند که به آنها امکانات عمومی در سطح شهر فراهم کردیم.

اکبرزاده با اعلام اینکه در بحث CNG نیز این قشر از جایگاه مستقل بهره می‌برد و در هفته دفاع مقدس نیز ساختمان تاکسیرانی این شهرستان کلنگ خورد، گفت: همچنین اعتبار 10 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان این سازمان مصوب شده است.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلف در افزایش قیمت تاکسی‌های برون شهری و درون‌شهری مراتب را به فرمانداری و سازمان تاکسیرانی اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود، ابراز داشت: در این شهرستان هیچ افزایش کرایه‌ای برای تاکسی‌ها نداریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول