اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در مشهد انجام می‌شود

افتتاحیه پنجمین دوره همایش همگانی توریسم ورزشی کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست همایش همگانی توریسم ورزشی کشور گفت: پنجمین دوره همایش همگانی توریسم ورزشی کشور نخستین‌بار و با انجام سه ورزش همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه‌سواری از خراسان‌رضوی آغاز می‌شود.

افتتاحیه پنجمین دوره همایش همگانی توریسم ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید کوروش مجتبوی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: این همایش با همکاری مشترک کمیسیون ورزش برای همه و کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از ساعت 9 صبح پنجشنبه 20 مهر ماه جاری از مقابل اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی آغاز می‌شود و در اولین روز تا چناران ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: در این همایش ورزشکارانی در سه رشته همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و تهران به صورت سه‌گانه شرکت می‌کنند.

مجتبوی افزود: اختتامیه این همایش 26 مهر ماه به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تهران برگزار می‌شود.

سرپرست همایش همگانی توریسم ورزشی کشور گفت: در پایان این همایش به تمام ورزشکاران و مشارکت کنندگان این حرکت بزرگ در تمام رده‌های سنی گواهینامه ویژه‌ای به صورت مشترک از طرف کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اهدا می‌شود و گزارش مصور و مکتوب آن در کتاب ویژه‌ای چاپ و برای نشان دادن حسن همبستگی و ارزشمندی ورزش در میان مردم ایران به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: چهار دوره قبلی این همایش در استان‌های مازندران، گیلان و تهران و یک بار به صورت خانوادگی در فیروزکوه برگزار شده است.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول