اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

بوشهر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دو رشته ورزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر در ایام دهه امامت میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی در دو رشته ورزشی خواهد بود.

بوشهر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دو رشته ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت اظهار داشت: در این ایام مسابقات قهرمانی شنای آب‌های آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان و انتخابی تیم ملی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشته دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان نیز به میزبانی استان بوشهر در دهه امامت برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان برای ایام دهه امامت برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان است.

جمشیدی بیان کرد: در این ایام مسابقات بسکتبال، والیبال، فوتبال و فوتسال در رده‌های مختلف سنی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه ورزش استان بوشهر نیازمند توجه به عرصه‌ها و جنبه‌های مختلف است.

وی در این زمینه افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فضاها و اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان را شامل می‌شود.

جمشیدی بیان داشت: تامین تجهیزات مورد نیاز ادارات ورزش و جوانان و هیئات ورزشی یکی از مسائلی است که اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر مورد توجه قرار داده و در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های مدون و منظم اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: در استان بوشهر در حد توان خود از نخبگان جوان حمایت کردیم و در این برنامه‌ها شاهد استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان بودیم.

جمشیدی تصریح کرد: معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر به‌ صورت جدی موضوعات و برنامه‌های امور جوانان را پیگیری می‌کند و پیوند بین ورزش و جوانان همواره وجود داشته و ما با قوت و جدیت از برنامه‌های امور جوانان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول