اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد

حضور هزار دانشجو در کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی سیزدهمین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور از حضور یک‌هزار دانشجو در کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

حضور هزار دانشجو در کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، وحید علی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور در مجتمع کشاورزی بابلسر اظهار داشت: تشکیل کمیته دانشجویی ایجاد بستری مناسب در ارتقای پژوهش دانشجویان کشور است.

وی افزود: برگزاری این کنگره‌ها که دانشجویان در آن نقش محوری دارند سبب تشکیل کارگروه‌هایی شده که نتایج مثبت آن شامل حال دانشجویان نیز می‌شود.

علی‌نژاد تصریح کرد: با اعتماد به دانشجویان در حد اعتدال به آینده کشور اعتماد می‌کنیم چون با اعتماد به جوانان در پیشگیری از ناملایمات و ایجاد خودباوری در نسل جوان، آینده روشنی را برای کشور ترسیم  خواهیم کرد.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور ادامه داد: از 2 هزار و 68 مقاله رسیده به دبیرخانه، 504 مقاله پذیرفته شده که 100 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه در دو بخش پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

علی‌نژاد متذکر شد: در بخش ابداعات و اختراعات هشت مقاله به صورت ارائه شفاهی مورد تایید اداره مالکیت و صنعت بوده و از 20  ابداع، هشت ابداع مرتبط با شاخصه پزشکی و 16 مقاله تحقیقات بین رشته‌ای پذیرفته شدند که حدود یک‌هزار نفر از دانشجویان، اساتید و فرهیختگان کشوری در این کنگره حضور خواهند یافت.

وی با تشکر از میکانیکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، مسئولان پژوهشی و کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار امیدواری کرد که جوانان ما بتوانند باری از دوش دولتمردان بردارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول