اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهرستان بابلسر

کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در مراسم آغاز به کار کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: جنگ امروز جنگ علمی و اقتصادی است.

کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ابراهیم میکانیکی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور در مجتمع کشاورزی بابلسر اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی این کنگره نسبت به سال‌های گذشته، انتخاب موضوع تحقیقات بین رشته‌ای، ابداعات و اختراعات به عنوان محور ویژه این کنگره بوده است.

وی افزود: همچنین این کنگره به دنبال ایجاد فضای رقابت پژوهشی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، برقراری ارتباطات علمی پژوهشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور و ارتقای دانش متدلوژی دانشجویان است.

میکانیکی ایجاد فضا برای ارائه تحقیقات دانشجویی و ایجاد انگیزه در دانشجویان به سمت تحقیق و پژوهش را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره دانست و تصریح کرد: تبدیل شدن تحقیقات دانشجویی به یکی از مهم‌ترین بازوان پیش‌برنده تولید علم در کشور سبب توجه ویژه به ارتقای کمی و کیفی این کنگره‌های سالیانه شده است.

این مسئول با اشاره به متفاوت بودن جنگ امروز دشمن با شهریور سال 57 عنوان کرد: جنگ سال 57 جنگ و دفاع آشکار بود، ولی جنگ امروز دشمن، جنگ علمی و اقتصادی است که علایم آن را اخیرا شاهدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بار اصلی این جنگ برعهده جوانان مومن و نخبه این مرز و بوم است که امیدواریم با دید وسیع، پژوهش و تحقیق ما را به سمت و سویی گسیل دهند که نتیجه آن تولید فرآورده‌های قابل ارائه در بازار سلامت باشد.

به گزارش فارس، این همایش که به مدت چهار روز با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود، بیش از یک‌هزار نفر از دانشجویان، اساتید و داوران دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول