اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد اهر خبر داد

برگزاری سمینارهای تخصصی اولویت کاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اهر

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد اهر، اولویت کاری حوزه معاونت پژوهشی را برگزاری سمینارهای تخصصی در حوزه‌های مختلف با بهره‌مندی از نظرات اساتید و فرهیختگان برشمرد.

برگزاری سمینارهای تخصصی اولویت کاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، نادر اسدی بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان دانشگاهی با درجه سازمانی بسیار بزرگ یکی از برنامه‌های اصلی خود را تلاش برای ارتقای تحقیق و پژوهش در دانشگاه با حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی اعلام کرده است.

وی گفت: این دانشگاه با بهره‌مندی از آزمایشگاه‌های تخصصی با تجهیزات و امکانات مجهز به فناور‌ی‌های روز از طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی اساتید و دانشجویان حمایت می‌کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد اهر در ارتباط با برگزاری سمینارهای تخصصی نیز تصریح کرد: در خصوص هم‌افزایی علمی و پژوهشی همچنین تعامل بین صنعت و دانشگاه، ایجاد زیرساخت‌های علمی و پژوهشی این معاونت تلاش خود را معطوف به جذب نخبگان، محققان و پژوهشگران در قالب عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان کرده و هم‌اکنون بیش از 280 نفر از اساتید و دانشجویان جوان عضو این باشگاه هستند.

اسدی در ارتباط با برگزاری سمینار در خصوص زلزله اخیر ارسباران گفت: این دانشگاه در حوزه کاری خود تلاش دارد با بهره‌مندی از نظرات کارشناسان داخلی و خارجی این زلزله را مورد واکاوی قرار داده و کارشناسان امر جنبه‌های مختلف و خطرات این زلزله را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.

وی تصریح کرد: در این زمینه جلساتی تخصصی پس از وقوع زلزله با اساتید دانشگاه کازاناوی ژاپن و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان داشتیم که در این خصوص با بررسی میدانی کارهای قابل توجهی انجام شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد اهر اظهار کرد: در مرحله دوم سمینار بررسی جنبه‌های زمین‌شناختی و زلزله‌شناختی دو زمین‌لرزه پیاپی اهر، هریس و ورزقان با حضور اساتید زمین‌شناسی با ارائه مقاله و با شرکت اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط عمران، زمین‌شناسی و جغرافیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی نوید داد: در تلاش هستیم ویژه برنامه علمی تخصصی در خصوص زلزله اخیر در قالب مجله فضای جغرافیا چاپ شده و نظرات کارشناسان ذیربط را در این زمینه تدوین و چاپ کنیم. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول