اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان:

پژوهش و تحقیق از ضرورت‎های مدیریت است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: امروزه پژوهش و تحقیق از ضرورت‎های جدی مدیریت کارا و مؤثر است.

پژوهش و تحقیق از ضرورت‎های مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار داشت: شرکت آب منطقه‎ای گلستان در سال‎های اخیر توجه ویژه‎ای به بخش تحقیق و پژوهش کرده و تاکنون بیش از ده‎ها طرح تحقیقاتی را با همکاری محققان و استادان دانشگاه انجام داده است.

وی تصریح کرد: افزایش روحیه علمی و خلاقیت پژوهشی کارشناسان، ارتباط منسجم و علمی با پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها، عقد قرارداد با مراکز علمی و پژوهشی و تاکید بر کاربردی شدن تحقیقات در شرکت‌ آب منطقه‌ای گلستان از جمله اهداف این کمیته در شرکت آب منطقه‎ای گلستان است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خاطر نشان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات طرح‎های تملک و نیز هزینه‎ای شرکت مبلغ قابل توجهی برای تحقیقات و پژوهش در صنعت آب گلستان هزینه شده است.

حیدریان افزود:‌ در راستای نیل به بهره‎وری مطلوب از تحقیقات و پژوهش باید علاوه بر افزایش اعتبارات، به کاربردی کردن نتایج تحقیقات هم توجه جدی مبذول شود و ضمانت عملیاتی این مهم در گرو مشارکت و مساعی جمعی کارشناسان استان و نیز اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها است.

گفتنی است اولویت‎های تحقیقاتی سال جاری در هشت محور با عناوین «مدیریت و برنامه‎ریزی، منابع آب، اقتصاد آب، مدیریت ریسک و بحران، مدیریت تقاضا، مدیریت دانش و پژوهش، زیرساخت‎های آبی و ظرفیت‎سازی» به تصویب کمیته تحقیقات شرکت رسیده و علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به سایت شرکت آب منطقه‎ای گلستان به آدرس www.grsw.ir در بخش تحقیق و پژوهش ـ فراخوان، ضمن دسترسی به این عنوان‎ها در صورت علاقه‎مندی برای انجام تحقیق، پیشنهادات خویش را به دبیرخانه تحقیقات این شرکت ارائه کنند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول